بیل بکهو, بیل مکانیکی, دسته‌بندی نشده, کوماتسو, لودر, ماشین آلات جنگلی, ماشین آلات راهسازی, ماشین آلات ساختمانی

محصولات کوماتسو – راهساز یدک

کوماتسو راهساز یدک

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده  ی  انواع قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی  و معدنی برند کوماتسو

کوماتسو

 

کوماتسو komatsu  : ابرشرکت صنایع سنگین ژاپنی چندملیتی است، که به‌عنوان یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر، بیل‌مکانیکی و لودر در جهان شناخته می‌شود.

این ابرشرکت، پس از کاترپیلار، بزرگترین سازنده ماشین‌آلات راه‌سازی و استخراج معادن در جهان، به‌شمار می‌آید. کوماتسو در سال ۱۹۱۷ در حومه شهر توکیو پایتخت ژاپن، بنیان گذاشته شد. اکنون سهام این ابرشرکت در بازار بورس توکیو دادوستد می‌شود و به‌عنوان جزئی از شاخص‌های نیکی ۲۲۵ و تاپیکس ۱۰۰ (که به ۱۰۰ شرکت برتر ژاپن اشاره دارد) محسوب می‌شود.

مهم ترین محصولات  شرکت کوماتسو

بولدوزر

کوماتسو در ابتدا با ساخت بولدوزرهای بادوام و قابل اعتماد خود را در بازارهای ساخت و ساز و معدن در سطح جهان مستقر کرد. این صنعت امروزه با یک خط کامل از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و مبتکران در سراسر جهان ادامه دارد. اما نوآوری به هیچ وجه به شما کمک نمی‌کند؛ مگر اینکه تولید را افزایش دهد. به عنوان مثال این شرکت تیغه سیگما دوزر با پانزده درصد بازدهی بالاتر یا بولدوزر فوق شیب دار که متعادل‌ترین بولدوزر با قابلیت دید بی نظیر را تولید کرده است. و این محصول با استقبال فراوانی در سرتاسر دنیا روبرو شده است.

 

بیل مکانیکی

بیل‌های مکانیکی هیدرولیکی از جمله ماشین آلات راهسازی و معدنی کمپانی  کوماتسو، هستند که با بالاترین کیفیت مواد و تکنولوژی برتر ساخته شده‌اند. بیل‌های کوماتسو به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد ریخته‌گری و فرآیندهای تولید کلاس جهانی در سخت‌ترین شرایط کار مقاومت می‌کنند.

با حداکثر شش حالت کار دستگاه بیل‌های کوماتسو زمان چرخه سریع، حرکات چند منظوره بی دردسر، حرکات دقیق سطل و قابلیت‌های بالابری عالی را به ارمغان می‌آورند. کوماتسو با در نظر گرفتن  محل قرار گیری اپراتور، کابین‌ها را طراحی کرده که بهترین و راحت ترین محیط کابین ممکن را ارائه دهد.

لودر

لودرها از جمله ماشین آلات راهسازی کوماتسو هستند که قابلیت راحتی، کارآمدی و کارایی زیادی را دارد که آن ها را به شدت مورد علاقه اپراتور ساخته است و مدیران پروژه را به انتخاب آن ترغیب می‌کند. با استفاده از فناوری نوآورانه هیدرولیک و قطار درایو و کیفیت سنگ جامد، لودرهای کوماتسو نیازهای سخت‌ترین معادن سنگ و فراورده‌های معدن را برآورده می‌کنند. اگر نگاهی دقیق‌تر داشته باشید؛ خواهید دید که محصولاتی که مدیران معادن سنگ، ساخت و ساز و معدن کشف کرده کرده‌اند؛ روی درآمد سالانه آن ها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

گریدر

اپراتور گریدر معمولا باتجربه‌ترین و ماهرترین اپراتور در محل کار است. ویژگی‌های منحصر به فرد این ماشین  شرکت‌های کوماتسو سه کار را انجام می‌دهد.

دامپتراک

دامپتراک ها کامیون های غول پیکر معدنی هستند که قابلیت جابه جایی ۹۰ تا ۳۰۰ تن بار را دارند. منبع تغذیه آنها نیروی دیزلی و الکتریکی است. در حال حاضر معمولا  از تراکهایی با حجم بین ۸۰ تا ۱۹۰ تن در معادن استفاده می شود.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور(همچنین به عنوان دیزل ژنیت شناخته می شود) ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی (اغلب دینام) که برای تولید انرژی الکتریکی است. این مورد خاص موتور مولد است. موتور احتراق فشرده سازی دیزل معمولا برای کار با سوخت دیزل طراحی می شود، اما بعضی از انواع آن برای سایر سوخت های مایع یا گاز طبیعی سازگار است.

مجموعه های تولید دیزل در مکان هایی بدون اتصال به شبکه برق یا در صورت خرابی شبکه به عنوان منبع تغذیه اضطراری و همچنین برای کاربردهای پیچیده تر مانند اوج گرفتن، پشتیبانی از شبکه و صادرات به شبکه برق استفاده می شوند.معمولا این منبع به عنوان منبعی دایمی به حساب نمی آید

اندازه گیری مناسب ژنراتورهای دیزل برای جلوگیری از کمبود بار یا کمبود نیرو بسیار مهم است. اندازه گیری توسط ویژگی های الکترونیک مدرن، به ویژه بارهای غیر خطی پیچیده است.

در محدوده اندازه حدود 50 مگاوات و بالاتر، یک توربین گازی با چرخه باز در بار کامل نسبت به مجموعه ای از موتورهای دیزلی کارآمدتر و بسیار مفیدتر است. اما برای بارگیری منظم بخشی، حتی در این سطح قدرت، آرایه های دیزل به دلیل بازده برتر، بعضی اوقات به توربین های گازی با چرخه باز ترجیح داده می شوند.

از دیزل ژنراتورهای غول پیکر معمولا در معادن و یا پروژه هایی که به شبکه توزیع برق متصل نیستند استفاده می شود

برای اطلاع از دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی به مقالات موجود در وب سایت فروشگاه راهساز یدک مراجعه نمایید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =