فهرست محصولات
بیل مکانیکی, زیربندی بیل مکانیکی, ماشین آلات راهسازی

جعبه اورینگ و انواع کیت باکت،کیت استیک،کیت زنجیر سفت کن بیل مکانیکی – راهساز یدک

پکینگ راهساز یدک

راهساز یدک عرضه کننده انواع کیت باکت،کیت جک بالابر،کیت زنجیر سفت کن ، کیت بوم و انواع جعبه اورینگ بیل های مکانیکی کوماتسو، هیوندای، ولوو،زوم لاین،دوو – دوسان و …

اورینگ راهساز یدکجعبه اورینگ بیل مکانیکی چیست ؟

جعبه اورینگ (o-ring box یا o-ring kit) یک ابزار ضروری و یک جعبه طبقه بندی (حفره‌بندی) شده برای ساماندهی، نگهداری و قابلیت حمل آسانتر  اورینگ‌های پرمصرف با جنس و اندازه متفاوت است؛ که به صورت کم‌حجم و با اندازه‌ها و متریال‌های استاندارد در بازار موجود می باشند و می‌توانند حدود 200 تا 100 قعطه اورینگ را به صورت یک‌جا و در یک محل، با خود حمل کنند. در این جعبه یا کیت، اندازه خانه‌ها متناسب با اندازه اورینگ‌هایی است که درون آن قرار می‌گیرند؛ که هر خانه قادر است بر اساس شکل، اندازه و نحوه طراحی خود، شمار زیادی اورینگ با سایزهای استاندارد، سالم، باکیفیت و مقاومت بالا را در خود جای دهد.

  • جعبه اورینگ
  • کیت اورینگ

فروش جعبه اورینگ بیل مکانیکی

انواع جعبه اورينگ در دو سايز كوچک و بزرگ بر حسب اينچ (کاربرد در صنعت راه‌سازی)  و بر حسب میلي‌متر (کاربرد در عرصه ماشین‌آلات سبک و دیگر صنایع ) تولید می شود که از جمله رایج‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

جعبه اورینگ EPDM

جعبه اورینگ EPDM

جعبه اورینگ سیلیکونی

جعبه اورینگ سیلیکونی

جعبه اورینگ NBR

جعبه اورینگ NBR

جعبه اورینگ وایتون

جعبه اورینگ وایتون

وایتون چیست؟

Viton وایتون / ویتون یک لاستیک مصنوعی و الاستومر فلوئور پلیمر است که معمولا در اورینگ Oring و دیگر محصولات قالب گیری و یا اکسترود شده استفاده می شود. نام Viton وایتون / ویتون علامت تجاری ثبت شده DuPont Performance Elastomers است.

جعبه اورینگ چیست ؟

جعبه اورینگ (o-ring box یا o-ring kit) یک ابزار ضروری و یک جعبه خانه‌بندی (حفره‌بندی) شده برای ساماندهی، نگهداری و قابلیت حمل اورینگ‌های پرمصرف با جنس و اندازه متفاوت است؛ که به صورت کم‌حجم و با اندازه‌ها و متریال‌های استاندارد در بازار موجود هستند و می‌توانند بیش از ۱۰۰ قعطه اورینگ را به صورت یک‌جا و در یک محل، با خود حمل کنند. در این جعبه یا کیت، اندازه خانه‌ها متناسب با اندازه اورینگ‌هایی است که درون آن قرار می‌گیرند؛ که هر خانه قادر است بر اساس شکل، اندازه و نحوه طراحی خود، شمار زیادی اورینگ با سایزهای استاندارد، سالم، باکیفیت و مقاومت بالا را در خود جای دهد.

اهمیت داشتن کیت اورینگ

در دنیای امروز، با توجه به کاربرد وسیع اورینگ ها در انواع و سایزهای مختلف و در طیف وسیعی از تجهیزات (استاتیکی و دینامیکی) نیاز به جعبه‌ اورینگ‌ها جهت ساماندهی و دسترسی آسان به قطعات، مورد توجه قرار گرفته است.

در جعبه اورینگ، شما به راحتی قادر به یافتن همه اورینگ‌ها در سایزهای مختلف و تطبیق آن با اندازه دقیق اورینگ‌های از بین رفته و یا انتخاب سایز مناسب اورینگ جهت آب‌بندی سیستم‌های استاتیکی و دینامیکی هستید.

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که هر جعبه اورینگ‌ فقط می‌تواند نوع خاصی از اورینگ‌ها را با خود حمل کند، به‌عنوان‌مثال، جعبه اورینگ‌های نیتریل (NBR) می‌توانند تنها اورینگ‌های از جنس نیتریل با اندازه‌های مختلف را در خود جای دهند و اورینگ‌های از جنس دیگر، درون آن قرار نمی‌گیرند. به همین ترتیب، اورینگ‌های مختلف سیلیکونی در جعبه اورینگ‌های جداگانه سیلیکونی قرار می‌گیرند.

مواد اولیه تولید اورینگ

انواع جعبه اورینگ با جنس و متریال‌های خاص، طبق نیاز و سفارش مشتری تولید می‌شوند که در زیر به شماری از این متریال‌ها اشاره می‌گردد:

·         لاستیک‌های سنتزی یا مصنوعی (SR)

·         NBR یا Nitrile (ضدروغن)

·         لاستیک‌‌های نسوز وایتون (Viton/ FKM/FPM)

·         لاستیک‌های PTFE (ضدحرارت و موادشیمیایی)

·         لاستیک‌های EPDM (ضد اسید)

·         لاستیک‌های پلی‌آکریلات (ACM) (ضدحرارت و اکسیداسیون)

·         لاستیک‌های سیلیکون (VMQ) (انعطاف‌پذیر  و گرما سخت)

کاربرد جعبه اورینگ ؟

جعبه اورینگ ها، حمل راحت و سهولت استفاده از اورینگ‌های محبوب و پرمصرف را به همراه دارند و یک راه‌حل ایده‌آل برای شماری از کاربردهای مرتبط با تعمیرات مکانیکی و نگهداری (تعمیر و نگهداری پمپ‌ها، چرخ دنده‌ها، واشر شیلنگ‌ها، خودروها ماشین آلات راهسازی و معدنی و موتورسیکلت‌ها) و ابزاری مؤثر در کاهش هزینه‌های کارکنان و مهندسان تعمیرکار، صرفه‌جویی در وقت، مرتب‌سازی و ساماندهی اورینگ‌ها به شمار می‌روند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سایدبار
0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
فهرست