بچه رینگ, تایر لیفتراک, رینگ لاستیک گریدر, کاترپیلار, کوماتسو, لاستیک, لاستیک گریدر, لودر, لیفتراک

لاستیک لودر و زنجیر لاستیک لودر – راهساز یدک

لاستیک لیفتراک راهساز یدک

عرضه ی انواع  لاستیک های لودر ، بیل بکهو ، مینی بیل و  همچنین انواع زنجیر لاستیک دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی در مجموعه راهساز یدک

لاستیک لودر راهساز یدک

معرفی لودر LOADER

لودر  یکی از ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان‌سازی است که به دو صورت چرخ لاستیکی و زنجیری می‌باشد. شرکتهای زیادی از جمله کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هپکو، هیتاچی و کاوازاکی در ساخت لودر فعالیت دارند. لودر یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی است. این ماشین که در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود به دلیل عملکرد و انعطاف‌پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جام قادر است بسیاری از فعالیت های مد نظر اپراتورهای ماشین آلات راهسازی و معدنی را انجام دهد. لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از: ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی. به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات نظیر برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت.

لودر چرخ لاستیکی

این لودرها در اقسام کوچک خیلی بزرگ ساخته می‌شود چرخهای بزرگ لاستیکی به این نوع لودرها قدرت تحرک و سرعت فراوانی می‌بخشد فشار وارده برزمین توسط این لاستیک‌ها کم بوده و می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیک‌ها تغییر داد باین همه در زمین‌های دارای سنگ‌های تیز امکان آسیب این لاستیک‌ها وجود دارد در ضمن در زمین‌های خیس و گل آلود نیز کار کردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیک‌ها وجود دارد که می‌توان برای ازدیاد اصطکاک لاستیک‌ها باسطح زمین آن‌ها رابه کاربرد نوعی از لاستیک‌های جدید ساخته شده‌اند که دارای عاج‌های خیلی ضخیمی هستند و می‌توانند درمناطق سنگی کار کنند این لودرها بر دو نوع معمولی و کمرشکن هستند.

لاستیک لودر ، صنعتی یا راهسازی لاستیک های بزرگ و قوی هستند که موجب ازدیاد قدرت تحرک و سرعت لودرها می شود. فشار وارده برزمین توسط این لاستیکها کم بوده و می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیکها تغییر داد با این همه در زمین‌های دارای سنگهای تیز امکان آسیب این لاستیکها وجود دارد درضمن در زمینهای خیس و گل آلود نیز کار کردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیکها وجود دارد که می‌توان برای ازدیاد اصطکاک لاستیکها با سطح زمین آنها را به کار برد. نوعی از لاستیکهای جدید ساخته شده‌اند که دارای عاجهای خیلی ضخیمی هستند و می‌توانند درمناطق سنگی کار کنند این لودرها بر دو نوع معمولی و کمرشکن هستند.

خرید زنجیر لودر برای کاهش هزینه‌های جانبی لودر ضروری است.

اگر لودر شما در شرایطی مشغول به فعالیت است که محیط به لاستیک لودر مکرراً آسیب وارد می‌کند.

و محتمل هزینه های گزاف تعمیر لاستیک لودر و یا تعویض لاستیک لودر می‌گردید، بهتر است از انواع زنجیر لودر، زنجیر زرهی لودر و … استفاده کنید.

آشنایی با زنجیر لودر

زنجیر لودر به عنوان محافظ بر روی لاستیک لودر نصب می‌گردد و در برابر آسیب هایی مانند  پارگی،

برخورد اجسام تیز با دیواره لاستیک، داغ شدن بیش از اندازه لاستیک  و آسیب هایی از این دست جلوگیری میکند.

در معادن سنگین مانند معادن سنگ و یا همچنین در صنایع ذوب فلزات که به لودر نیاز دارند.

از زنجیر به منظور محافظ از لاستیک لودر استفاده می‌شود. ازین رو بیشترین مصرف زنجیر لودر در اصفهان می باشد.

بسته به شهر مورد استفاده زنجیر، به دلیل وزن بالا و عملیات نصب آن قیمت زنجیر لودر نیز متفاوت است.

مجموعه راهساز یدک اصفهان عرضه کننده انواع زنجیر محافظ لاستیک لودر،گریدر،بیل بکهو ، بابکت و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی می باشد.انواع زنجیر محافظ لاستیک متناسب با لاستیک های برندهای مختلف

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =