فهرست محصولات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات راه ساز یدک به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های راه ساز یدک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های راه ساز یدک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

محصولات سایت

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط راه ساز یدک از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با راه ساز یدک همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

استرداد وجه

راه ساز یدک برای احترام به حقوق مشتریان مبالغ سفارشات انلاین درصورت تحویل نگرفتن مشتری و یا ارسال نشدن به باربری تا ۲۴ ساعت بعد از سفارش قابل استرداد وجه می باشد.

مدت زمان تحویل

مدت زمان تحویل سفارشات در تهران ۱۲ الی ۲۴ ساعت و در شهرستان مطابق با دستورالعمل پست و یا بابری می باشد که میتواند از سه الی ۱۰ روز کاری متفاوت باشد.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

تمامی کالا های سایتراه ساز یدک دارای ضمانت می باشند درصورتی که کالا از پلمپ باز نشده باشد تا ۲۴ ساعت میتوان آن را مرجوع نمود و در مورد کالا های استوک ۲۴ ساعت مهلت تست و ۷ روز ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی می باشند.

 

ساعت پاسخگویی

روز های کاری شنبه الی چهار شنبه ساعت ۱۰ الی ۱۸ بعد از ظهر می باشد.

 

نحوه پرداخت وجه

به صورت پرداخت آنلاین و مستقیم از درگاه های عضو شتاب و کارت به کارت به حساب های معرفی شده در صفحه سفارش

 

شیوه حمل و نقل

در تهران به صورت پیک موتوری و در شهرستان ها به صورت تیپاکس و یا پست

 

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

می توانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۳۴۳۲۶۹۱۶ – ۰۳۱۳۷۴۷۳۸۸۴ در روز های شنبه تا چهارشنبه ساعات ۱۰ الی ۱۸  و یا از طریق فرم تماس باما سایت راه ساز یدک به صورت ۲۴ ساعت می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباطات الکترونیکی

تنها اطلاعات درست ماننده شماره تماس و شماره کارت های معتبر شامل موارد زیر میباشد و هر گونه کلاهبرداری توسط افراد دیگر با مشخصات دیگر به عهده خود شخص میباشد.

  • پشتیبانی فروش : ۰۹۱۳۴۳۲۶۹۱۶ – ۰۳۱۳۷۴۷۳۸۸۴
  • ایمیل سازمانی : info@rahsazyadak.com

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

راه ساز یدک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
راه ساز یدک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت راه ساز یدک ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سایدبار
0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
فهرست