دسته‌بندی نشده

چرخ آیدلر،سیلندر زنجیر سفت کن،فنر زنجیر سفت کن و یوک زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده انواع  چرخ آیدلر،سیلندر زنجیر سفت کن،فنر زنجیر سفت کن و یوک زنجیر،و لوازم زیربندی بیل مکانیکی ، بلدوزر  و سایر ماشین آلات راهسازی و معدنی برند های کوماتسو،کاترپیلار،دوو – دوسان،هیوندای،ولوو،زوم لاین،هیتاچی،هیدرومک و …

زنجیر سفت کن بیل مکانیکی

زیربندی ماشین آلات راهسازی UNDER CARRIAGE

زیربندی در ماشین آلات راهسازی به طور معمول به قطعه های استفاده شده در قسمت
چرخ و زنجیر و … گفته می شود. در زیر توضیحاتی درباره بعضی از این قطعه ها آورده می گردد.

چرخ یا آیدلر وظیفه تنظیم حرکت زنجیر و دفع تنش وارده از طرف زنجیر و همچنین تنظیم رولیک ها با زنجیر را بر عهده دارد.
از آنجا که وظیفه آیدلر ، تنظیم صحیح حرکت زیربندی است ، نشان دهنده حساسیت این قطعه می باشد.
بنابراین استفاده از قطعه مرغوب و با استحکام به خصوص در بلدوزر ها اثر قابل توجهی در طول عمر زیربندی ایفا می کند.

شرکت های زیادی در زمینه تولید زیربندی ماشین آلات راهسازی فعالیت می کنند که می توان از شرکت های BERCO , DCF , GETT , ITM و … نام برد.

فنر زنجیر سفت کن ماشین آلات راهسازی یک قطعه مکانیکی است، که با نیروی کم تغییرات طولی زیادی داشته است و با افزایش نیرو تغییرات طولی آن کاهش می یابد، که این نوع از فنر ها در خودرو های سنگین کاربرد دارد، و  یک قطعه مصرفی می باشد، که به مرور و بر اثر استفاده های نادرست مستهلک می شود و باید برای مهار صحیح زنجیر نسبت به تعویض آن اقدام نمود.  قیمت انواع فنر زنجیر سفت کن ماشین آلات راهسازی بسته به نوع متریالی که در ساخت آن به کار رفته، نوع فنر، برند سازنده و  نوع ماشین آلاتی که از آن استفاده می کنند متغییر است، و می توان آن را به رزاحتی از فروشگاه های عرضه کننده اقلام  زیربندی ماسین آلات راهسازی و عمرانی تهیه کرد.

 فنر زنجیر سفت کن را می توان بر حسب متریالی که در ساخت آن به کار رفته  در دو گروه فولادی و غیر فولادی قرار داد، که فنر های فولادی با آلیاژ های سیلیسم، کروم و منگز به صورت های شمشی، مارپیچی و پیچشی در سیستم های تعلیق ماشین آلات به کار می روند. فروش فنر زنجیر سفت کن ماشین آلات راهسازی به علت تقاضای بالای استفاده از این ماشین آلات در پروژ های عمرانی از وضعیت مطلوبی برخوردار است. تنظیم ابعاد و اندازهزنجیر که معمولا توسط اپراتور دستگاه انجام می شود، در دوام و ماندگاری سایر قطعات زیربندی ماشین آلات سنگین نظیر بوشن ها تاثیری مستقیم دارد، که بیانگر اهمیت فنر در ماشین آلات سنگین می باشد.

 برای خرید فنر زنجیر سفت کن ماشین آلات راهسازی حتما باید به ابعاد و اندازه زنجیر ، نوع و برند ماشین آلات دقت کرد، زیرا ممکن است سایز فنر در برند های مختلفی چون دوسان، ولوو، کوماتسو و کاترپیلار متفاوت باشد.

فنر زنجیر سفت کن بیل مکانیکی کوماتسو

فنر زنجیر سفت کن بلدوزر

دنده اسپراکت بیل مکانیکی کوماتسو

یوک زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر

دنده اسپراکت،اسپراکت بیلی،اسپراکت بیل،دنده خورشیدی،خورشیدی،خورشیدی بلدوزر،اسپراکت بلدوزر،توسعه راه،کومتسو،کاترپیلار

سیلندر زنجیر سفت کن،یوک زنجیر سفت کن،شفت زنجیر سفت کن بیل مکانیکی زوم لاین

دنده اسپراکت دریل واگن

دنده اسپراکت سنگ شکن موبایل

دنده اسپراکت دستگاه حفاری

Our factory main products excavator parts and bulldozer spare parts such as: track roller, top roller,idler,sprocket,track link etc undercarriage parts and other engineering machinery parts.

WSG provides high strength drive sprockets, rims and segments for crawler, dozer and excavator machines. Manufactured from highest quality materials, these sprockets are designed to provide long service life and unmatched reliability under the most severe operating conditions.

Our sprockets are applicable for Komatsu, Hitachi, Kobelco, Daewoo, Hyundai, Volvo, Jcb etc. We can also offer OEM service according to your drawings or samples.

Products are exported to Southeast Asia and Europe and the United States, enjoy high reputation in the domestic and foreign markets.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =