چکش هیدرولیکی

خرید بهترین برند چکش هیدرولیکی بیل مکانیکی

خرید بهترین برند چکش هیدرولیکی بیل مکانیکی

بهترین‌ مارک های موجود در بازار ایران

چکش های هیدرولیک وسیله ای است که روی بیل های مکانیکی لودرها نصب میشود در موارد مختلفی به منظور های مختلف میتواند مورد استفاده  قرار گیرد اگر بخواهیم به چند مورد از استفاده های آن اشاره کنیم میتوان به مواردی مانند ضربه وارد کردن به اجسام، شکستن و کوچک کردن قطعات بزرگ سنگ ها و یا در عملیات راه سازی و عملیات های زیر زمینی و ایجاد تونل های معدنی و غیر معدنی اشاره کرد که چکش هیدرولیک تهران ساخته کشور خودمان یعنی ایران است.خرید بهترین مارک های چکش هیدرولیک در بازار امکانپذیر است .

برند‌ چکشهای هیدرولیکی در ایران به چهار دسته‌ تقسیم‌ بندی میگردد :

1 – چکش‌های‌ ژاپنی :

چکش‌های‌ ژاپنی دارای کیفیت‌ ساخت بالا‌ و به اضافه اینکه میتوان آنهارا بهترین چکشهای هیدورلیکی جهان دانست  بهترین برند‌های‌ زبانزد این چکشها در ایران عبارتند از فروکاوا ، NPK ، کوماتسو ، MKB .از سال 2010 به بعد این چکش‌ها‌ به دلیل تحریم و مقبولیت عام چکش‌های‌ کره ای در ایران ، بصورت گسترده‌ وارد نگردیده اند . همچینین قطعات این چکش‌ها‌ در مملکت کمتر بوده‌ و شهرت خود‌ را به مرور‌ از دست داده اند .

2 -چکشهای اروپایی :

شرکت اطلس‌ ، رمر ، سندویک ، منتابرت دایماً در پدیدآوری دستگاههای ویران‌سازی پیشگام و صاحب‌ سبک بودند ، شرکت اطلس ابداع کننده چکشهای هیدرولیکی با قابلیت استفاده‌ در ذیل آب خواهد بود . کمپانی های رمر و سندویک نخستین چکشهای فول هیدرولیک دنیارا تولید نموده اند . قطعات این چکشها در کشور به دلیل تحریم‌ها‌ محدود‌ و این چکش‌ها‌ مجبوبت خود‌ را علی رغم وضعیت بالا‌ از دست داده اند .

3 -چکشهای کره ای :

شرکتهای کره‌ ای از سال 2000 به بعد شروع‌ به رونوشت و فراهم کردن چکش‌های‌ هیدرولیکی از روی چکش‌های‌ فوروکاوا ژاپن نموده اند ، از جمله کمپانی های پیشتاز در این زمینه‌ شرکت MSB کره بوده که در مرحله اول اقدام به رونوشت چکش‌ها‌ با شیر کنترل‌ خارجی‌ نموده و پس از آن اقدام به ساختن چکش‌های‌ فول هیدرولیک نموده است .

از دیگر کمپانی های بزرگ کره‌ ای که صاحب‌ سبک‌ در پدیدآوری چکش‌های‌ هیدرولیکی با شیر کنترل‌ داخلی میباشد میتوان به کمپانی سوسان اشاره‌ نمود . چکشهای سوسان و MSB از چکش‌های‌ کره‌ می باشند که چندین‌ سال در ایران نماینده مهم و ثابتی دارند و در سایزهای متفاوت طی 17 سال تازه وارد کشور‌ گردیده اند . از دیگر برند‌های‌ ارزشمند و صاحب سبک‌ کره‌ میتوان به کمپانی دمو اشاره‌ نمود که چکش‌های‌ سری‌ آلیکون آن دارای سیستم خالی نزن بوده‌ که علت طول عمر چکشها میگردد .

برند‌های‌ پوکوتک ، کوماک ، مکس پاور ، جیسان ، ESB ، OKB ازدیگر برندهای کره ای بوده‌ که هرکدام بصورت مقطعی وارد کشور‌ گردیده و گوناگونی مارک های سوسان MSB و دمو را ندارند .قطعات این مطرقه ها به فراوانی در کشور‌ با برندهای ایرانی ، چینی‌ و کره‌ ای موجود است .

 

بیشتر بدانید : مشاوره خرید باکت بیل مکانیکی 

 

4 -چکشهای چینی :

چکشهای چینی از سال 1394 درکشور وارد گردیده اند و به دلیل گرانی‌ چکش‌های‌ کره‌ ای به مرور‌ جای خودشان را در بازار پدیدار کردند . این چکش‌ها‌ رونوشت از روی چکشهای با شیر کنترل‌ داخلی سوسان کره‌ و فروکاوا ژاپن با شیر کنترل‌ خارجی‌ می باشد . از عمده سایزهای چکش‌های‌ چینی میتوان به سایز SB40 ، SB70 ، SB81 ، SB121 , 20 G اشاره‌ نمود بیشتر چکشهای با وزن بیش‌از‌ 2400 کیلوگرم ساخت‌ چین و کره جوابگو نبوده و در این سایزهای سنگین‌ میبایست از چکش‌های‌ ژاپنی و اروپایی استفاده کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + ده =