دسته‌بندی نشده, مشاوره خرید باکت بیل مکانیک

مشاوره خرید باکت بیل مکانیک

مشاوره خرید باکت بیل مکانیک

باکت بیل مکانیکی‌ چه چیزی است ؟

باکت بیل مکانیکی و لودر نقش‌ بسیار مهمی در حرفه با این ابزار را داشته که باکت جهت حمل بار و انتقال سنگ ، خاک ، شن و ماسه انجام می شود؛ این باکت بیل مکانیکی‌ بایستی از آلیاژ بسیار بالایی برخوردار‌ بوده باشد.

باکت بیل مکانیکی‌ تشکیل شده‌ از دم تیغ ، ناخن ، کلنگ ، براکت ، بوش و ورقهای آلیاژی که با لحیم به یکدیگر وصل میگردند و باکت بیل مکانیکی‌ و لودر را تشکیل‌ می دهند.

که این باکت بیل مکانیکی‌ و لودر با توجه‌ به سختی‌ و فشار‌ زیادی که بر روی آن است از فرسایش بالایی برخوردار می باشد هم اکنون ما توانسته ایم این باکت بیل مکانیکی‌ و لودر را با استفاده از آلیاژ استفاده شده جهت رفاه‌ حال خریداران گرامی و دستگاه داران که با کیفیت‌ بهتری عرضه دهیم؛ باکتها از چند طرح و در سایزهای مختلف آماده خواهد شد.

باکتها در پهنه های 60 ، 80 ، 100 ، 110 که بیشترین میزان مصرف باکت را در بیل مکانیکی‌ داشته ، این باکتهای بیل مانیکی برحسب تناژ و اندازه‌ سیستم ، طراحی و پس‌ازآن تولید خواهد شد.

در توضیح باکت بایستی گفت :

 

باکت بیل مکانیکی چه چیزی است ؟

باکت ظرف‌ ویژه‌ ای است‌ که به یک ماشین‌ برای حمل مواد متعدد وصل می شود .این نام ممکن است از اسم باکتهای مورد استفاده در آسیابهای آبی گرفته شده باشد‌ .

باکتها هم مثل بیل وتیغههای دستی دارای حجم‌ داخلی‌ می باشند که برطبق مقیاس های مشخص اندازه‌گیری‌ می گردند .

باکتهای قابلیت نصب بر روی بازوی بیل مکانیکی‌ را داراست . باکتها توسط اپراتور بیل مکانیکی با بکارگیری از وارسی های داخل‌ کابین کنترل می گردند .

انواع گوناگون باکت بیل مکانیکی‌ وجود دارد که بسته به مکانی که حفاری‌ باید انجام شود مورد‌ بکارگیری قرار می گیرند .

از باکتها ی بیل مکانیکی نیز می توان‌ برای جابجایی خاک یا بارگیری کامیونها برای حمل و جابجایی به تارنما های و پروژهای عمرانی استفاده کرد .

باکتها انواع مختلفی دارند که براساس‌ دسته کاربری و عملکرد با یکدیگر متمایز می باشند :

 

انواع مختلف باکتها

خرید تیغه بلدوزری 

باکت یا سطل‌ حفاری‌ – یکی از پر کاربردترین باکتها به حساب می آید و مورد استفاده قرار خواهد گرفت . دارای دندانهای تند که برای خاکبرداری از خاک سطحی‌ ایده‌ آل می باشد .

باکت یا سطل‌ راک‌ – این ظرف ها ماننده به سطلهای حفاری و با این تفاوت که تقویت‌ زیادی نسبت‌ به آن صورت گرفته شده است . این امر به شما دستور می دهد‌ قدرت بیشتری برای شکستن سنگ سفت و بدون خسارت رساندن به دستگاه‌ خورد عمل کند . که دارای دندانهای بلند‌ و تیز‌ و لبه‌ شکاف نازک V خواهد بود .

باکت یا سطل V – این گزینه برای حفر سنگر‌های‌ شکل‌ V برای برپایی کابلها و لولههایی که باید در اعماق کم عمق‌ نصب شوند ایده‌ آل است .

باکت وی شکل‌ بیل مربوط به‌مکانیک
باکت یا سطل ریدل – این سطلها از برگه ها فلزی پروزن با تراک هایی ساخته‌ شده اند که سبب می گردند ذرات کوچکتر‌ از‌ بین بروند . ایده آل برای جدا کردن‌ خاک درشت از ذرات خرد .

باکت ریدل بیل مربوط به‌مکانیک
باکت یا سطل‌ تمیز‌ کننده – این سطل‌ها‌ دندان ندارند اما ظرفیت بسیاری نسبت به سایر سطل‌ها‌ دارند . که برای پاشیدن خاک و مواد نرم استفاده می شوند و برای شیب‌ ، هم‌سطح کردن و مملو کردن سطح‌ها ناهموار‌ بهره برداری خواهد شد .

مقایسه سایز باکت بیل مکانیکی و باکت لودر

ساز‌ و کار باکت بیل مکانیکی‌ و باکت لودر یکسان بوده و هر دو با بکار گیری ناخن در حفاری سطوح و بارگیری نقش‌ دارند . اما از آنجایی که دامنه‌ تکان باکت بیل مکانیکی بیشتر بوده و از طرفی برای کنترل باکت بیل با باکت لودر تفاوت دارد از دید سایز باکت بیل مکانیکی کوچکتر‌ از‌ باکت لودر می باشد‌ .

شکل و سایز باکت بیل مکانیکی‌ با مارک های مختلف و با کدهای مختلف نیز با یکدیگر مغایرت دارد . باکت بیل مکانیکی‌ اغلب گنجایش بارگیری میان 0 .1 الی 0 .8 متر مکعب بر حسب‌ گونه و توان دستگاه را داشته و وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم بدون اتصالات خواهد داشت .

انتخاب باکت بیل مکانیکی بر حسب گونه کاربری و نوع دستگاه با قطر پینها و حدفاصل اتصال‌ مختلف‌ اکثر بر واحد‌ اینچ صورت‌ می پذیرد . درشتی ورق فولادی بکار رفته در به وجود آوردن باکت بیل مکانیکی براساس گونه میزان خاکی و یا سنگ لاخی گزینش می گردد و اغلب از متریالهای MN400 و Q345 در تولید باکت بیل مکانیکی‌ استفاده خواهد شد .

 

شما قادر خواهید بود برای خریداری قطعات ماشین‌ آلات‌ راهسازی بوسیله وب سایت راهسازیدک کالا به صورت‌ اینترنتی از خدمات و پشتیبانی‌ وب سایت راهسازیدک کالا بهرمند شوید .

مشاوره و تماس : 09134326916 – 03137473884

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =