باکت, بیل بکهو, بیل مکانیکی, لودر

باکت بیل مکانیکی،باکت لودر و باکت بیل بکهو راهساز یدک

باکت معدنی راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده انواع باکت بیل مکانیکی،باکت لودر و باکت بیل بکهو و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی

باکت لودر راهساز یدک

تعریف باکت:

باکت محفظه ویژه ای است که به یک ماشین جهت حمل مواد مختلف وصل می شود. این نام ممکن است از نام باکت های مورد استفاده در آسیاب های آبی گرفته شده باشد. باکت ها هم مثل بیل وتیغه های دستی دارای حجم داخلی هستند که براساس استاندارد های مشخص اندازه گیری می شوند(بررسی چگونگی اندازه گیری حجم باکت).بسته به نوع ، باکت ها قابلیت اتصال  به انواع ماشین ها از قبیل جرثقیل لودر بیل مکانیکی بیل بکهو بابکت و… را دارا هستند.جهت آشنایی با انواع مختلف باکت ادامه مطلب را مطالعه نمایید

Ripper bucket( باکت گرازی) :

این نوع از باکت برای کاربرد های سنگین جهت استخراج در معادن، خاک های سخت و متراکم شده استفاده می شود و به کاربر اجازه حرکت دادن و جا به جایی بلوک های سنگی را زمانی که از سطح سخت جدا می شوند را می دهد. شکل ساختاری آن به کاربرد بیشتر آن در مواد مقاوم و ساینده و محل هایی که تمرکز نیروی نفوذی بر روی ناخن هاست ، کمک می کند.

باکت گرازی

  Trapezoidal bucket  ( باکت ذوزنقه ای ):

این باکت برای ایجاد و یا پاک کردن کانال ها با بازدهی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی خاص آن برای ایجاد لبه های کانال به طور کامل و قابلیت تولید آن در اندازه های مختلف باعث شده است تا این محصول، وسیله ای مناسب جهت این نوع کار باشد.

باکت ذوزنقه راهساز یدک Skeleton bucket (باکت سرندی):

این باکت برای انتخاب اولیه مواد جهت انواع مختلف پاکسازی زمین و جداسازی اولیه بعد از فرایند تخریب مورد استفاده قرار می گیرد. فاصله بین مشبک ها بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است.همچنین برای بدست آوردن سایز های مختلف سنگ ها از این نوع باکت استفاده می شود.

باکت سرندی

  

Ditching cleaning bucket  ( باکت لایروبی ):

باکت لایروبی برای پاک کردن، بازسازی و ایجاد سدهای خاکی طراحی شده و بطور خاص برای زمین های کشاورزی، لایروبی کانال های زهکشی آب و رودخانه ها، تریم و همچنین برای نگهداری سدهای خاکی و شانه راه مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به ابعاد بزرگ این نوع باکت ضخامت ورق های این نوع از بقیه کمتر می باشد.

باکت لایروبی راهساز یدک Standard bucket ( باکت خاکبرداری):

این باکت برای بارگیری و حفاری در زمین های با مقاومت کم و متوسط مثل خاک های لومی ، ماسه های سست، شن و رس خشک ،مصالح ساختمانی و …طراحی شده است بسته به نیاز کاربر قابلیت تولید این باکت با اندازه های ۴۰ سانتی متر ، ۵۰ سانتی متر ، ۶۰ سانتی متر و … وجود دارد. ازدیگر کاربردهای این باکت می توان در خطوط گاز رسانی، مخابرات ، آبرسانی و ساختمانی نام برد .

باکت بیل مکانیکیQuarry rock bucket ( باکت سنگ معدنی):

بسته به نیاز کاربر این محصول می تواند در دو نوع باکت تقویت شده و باکت  HDV  (دارای قابلیت کار در محیط های دارای سایش بالا و استخراج مستقیم از معادن و خاک برداری خاک های سخت و سنگی ) تولید گردد.یکی از مهمترین عوامل در کارایی باکتها مخصوصا این نوع باکت انتخاب صحیح ناخن است .از آنجا که سایش این نوع باکت بسیار بالا می باشد لذا توصیه می شود هنگام ساخت این باکت بسته به محل کار از ورقهای مقاوم به سایش استفاده شود.

Cliff bucket (باکت صخره ای):

حالت خمیده این باکت برای جا به جایی و بارگیری سنگ ها و تخته سنگ ها طراحی گردیده، ساختمان این باکت با استفاده از آلیاژهای ضد سایش در نقاط حساس برای استحکام در شرایط  کاری سخت، مقاوم سازی شده است.

باکت لودر:یکی دیگر از انواع باکت که حجم و اندازه ای به مراتب بزرگتر به نسبت باکت بیل مکانیکی دارد،باکت لودر می باشد که حداقل عرض آن معمولا بالاتر از 2متر می باشد و بسته به محل و شرایط کارکردی می توان آنرا به دو نوع عمده باکت ای خاکی و باکت های سنگی دسته بندی کرد

مجموعه راهساز یدک با دارا بودن سابقه طولانی و نیروی کار مجرب عرضه کننده انواع باکت بیل مکانیکی،لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی می باشد

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 13 =