باکت لودر, بیل بکهو, بیل مکانیکی, کاترپیلار, کوماتسو, ماشین آلات راهسازی

باکت سنگی،باکت شیب زن،باکت معدنی،باکت لایروبی و باکت سرندی -راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع باکت سنگی،باکت شیب زن،باکت معدنی،باکت لایروبی و باکت سرندی بیل مکانیکی،باکت سنگی و معدنی لودر،باکت بیل بکهو متناسب با برندهای کوماتسو،کاترپیلار،هیوندای،دوو،زوم لاین،لیوگانگ و …

باکت سرندی راهساز یدک

انواع باکت بیل مکانیکی و لودر

باکت بیل

قسمتی که عملیات نهایی را بر روی سنگ یا خاک  و یا دیگر سطوح مورد نظرانجام می دهد سر بیل است. قسمت جلویی بیل مکانیکی که با زمین تماس دارد را به نام باکت (Bucket) می‌شناسند. کلمه‌ی باکت به معنی سطل است، چون مقدار زیادی خاک در آن جمع می‌شود. لازم به ذکر است که این قسمت می تواند بسیاری از لوازم حفاری دیگر را به خود متصل کند و عملیات حفاری متفاوتی را انجام دهد. به عنوان مثال پیکور (‌چکش هیدرولیکی)‌ می تواند قدرت بسیاری را برای خرد کردن انواع سنگ تامین کند. از جمله لوازم دیگر می توان به ریپر ، ویبراتور و چنگک اشاره کرد.

تعریف باکت:

باکت ظرف ویژه ای است که به یک ماشین جهت حمل مواد مختلف متصل می شود. این نام ممکن است از نام باکت های مورد استفاده در آسیاب های آبی گرفته شده باشد. باکت ها هم مثل بیل وتیغه های دستی دارای حجم داخلی هستند که براساس استاندارد های مشخص اندازه گیری می شوند.بسته به نوع باکت، باکت ها قابلیت متصل شدن به انواع ماشین ها از قبیل لودر ،بیل مکانیکی ، بیل بکهو و… را دارا هستند.

 ( باکت ذوزنقه ای ):

این باکت برای ایجاد و یا پاک کردن کانال ها با بازدهی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی خاص آن برای ایجاد لبه های کانال به طور کامل و قابلیت تولید آن در اندازه های مختلف باعث شده است تا این محصول، وسیله ای مناسب جهت این نوع کار باشد زیرا که استفاده از آن باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های مربوط به حفر و ترمیم کانال می باشد.

باکت ذوزنقه راهساز یدک

Skeleton bucket (باکت سرندی):

این باکت برای انتخاب اولیه مواد جهت انواع مختلف پاکسازی زمین و جداسازی اولیه بعد از فرایند تخریب مورد استفاده قرار می گیرد. فاصله بین مشبک ها بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است و بیشتر برای جداسازی سنگ و دیگر اجسام متناسب با سایز مورد نظر استفاده می شود.

  باکت سرندی

 ( باکت لایروبی ):

باکت لایروبی برای پاک کردن، بازسازی و ایجاد سدهای خاکی طراحی شده و بطور خاص برای زمین های کشاورزی، لایروبی کانال های زهکشی آب و رودخانه ها، تریم و همچنین برای نگهداری سدهای خاکی و شانه راه مورد استفاده قرار می گیردعموما این نوع باکت تحت دسته ی باکت های با مقاومت کم دسته بندی می شود.

باکت لایروبی راهساز یدک

 Standard bucket ( باکت خاکبرداری):

این باکت برای بارگیری و حفاری در زمین های با مقاومت کم و متوسط مثل خاک های لومی ، ماسه های سست، شن و رس خشک طراحی شده است بسته به نیاز کاربر قابلیت تولید این باکت با اندازه های ۴۰ سانتی متر ، ۵۰ سانتی متر ، ۶۰ سانتی متر تا 120 س م و … وجود دارد. ازدیگر کاربردهای این باکت می توان در خطوط گاز رسانی، مخابرات ، آبرسانی و ساختمانی نام برد .

باکت خاکی بیل راهساز یدک

( باکت سنگ معدنی):

بسته به نیاز کاربر این محصول می تواند در دو نوع باکت تقویت شده و باکت  HDV  (دارای قابلیت کار در محیط های دارای سایش بالا و استخراج مستقیم از معادن و خاک برداری خاک های سخت و سنگی ) تولید گردد.یکی از مهمترین عوامل در کارایی باکتها مخصوصا این نوع باکت انتخاب صحیح ناخن  و همچنین استفاده از ورق های با مقاومت بالا و یا ضد سایش می باشد.

 

باکت معدنی راهساز یدک

Cliff bucket (باکت صخره ای):

حالت خمیده این باکت برای جا به جایی و بارگیری سنگ ها و تخته سنگ ها طراحی گردیده، بدنه ی این باکت با استفاده از آلیاژهای ضد سایش در نقاط حساس برای استحکام در شرایط  کاری سخت، مقاوم سازی شده است.از این باکت بیشتر در معادن سنگ استفاده می شود

باکت لودر:

لودر یکی از کاربردی‌ترین ماشین‌آلات ساختمانی و راهسازی است.  به دلیل عملکرد و انعطاف‌پذیری زیادی که دارد و نیز با کمک تغییر جهت کابین می‌تواند بسیاری از کارها را انجام دهد. لودر موارد استفاده بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالبها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی و دپو کردن سنگ و خاک.

باکت لودر راهساز یدک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =