دسته‌بندی نشده

پین و بوش دکل،استیک و باکت بیل مکانیکی،لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی

پین و بوش راهساز یدک

راهساز یدک عرضه کننده انواع پین و بوش باکت،دکل و استیک و باکت بیل مکانیکی،لودر،بیل بکهو و سایر ماشین آلات راهسازی و معدنی

بوش برنجی راهساز یدک

پین و بوش،دکل،استیک،بیل مکانیکی،لودر

پین و بوش دکل،استیک و باکت بیل مکانیکی،لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی

یکی از اجزای کلیدی در بخش قطعات فرسایش بیل مکانیکی،بلدوزر،لودر،بیل بکهو،بابکت و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی پین ها و بوش ها هستند.پین و بوش عمدتا بیشتر در نقاطی از ماشین آلات دیده می شوند که محل تلاقی دو یا چند قسمت از ماشین می باشد و عمدتا به منظور جلوگیری از سایش و خوردگی آن قسمت و یا تسهیل در حرکت قسمت مورد نظر از آن ها استفاده می شود.مواد اولیه مورد استفاده در فرآیند تولید پین و بوش بسته به شرایط میتواند طیف وسیعی از مواد را شامل شود که از پلاستیک هایی با آلیاژ مخصوص تا  فولاد های آلیاژی را شامل می شود.از رایجترین انواع پین و بوش در ماشین آلات راهسازی می توان به پین و بوش باکت بیل مکانیکی،دکل،استیک بیل،پین و بوش های سر و وسط چکش هیدرولیکی،پین مندل دامپتراک و … یاد کرد.عمده ترین و رایجترین متریال استفاده شده در فرآیند تولید پین و بوش می توان به فولادهای آلیاژی MO40  و CK45 اشاره کرد.

یکی دیگر از کاربردهای بوش و پین  در بیل مکانیکی:

بوش و پین زنجیر می باشد که جزء قطعاتی است که کفشک های زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر را به هم وصل می کند.

از دیگر کاربردهای آن می توان به پین ناخن اشاره کرد که وظیفه ی حفظ اتصال ناخن به آداپتور را بر عهده دارد

یکی از علت های فرسایش مدام پین و بوش ها درگیری دائمی آن ها با سطوح مختلف می باشد.علت استفاده از قطعات ماشین آلات راه سازی:

دلیل به استفاده زیاد ملحقات زیربندی، فرسودگی و یا آسیب دیدن آنها می باشد. ساعات کار طولانی و یا اتمام عمر مفید قطعات، اهمیت تعویض لوازم یدکی را افرایش می دهد.
 قطعات زیربندی ، با کیفیت و قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد.  با توجه تاثیر این قطعات بر طول عمر یکدیگر  کیفیت بد یک جزء از این قطعات، به دلیل در تماس بودن با قطعات دیگر باعث میشود عمر دیگر قطعات به شدت کاهش یابد و در طولانی مدت هزینه ی نگهداری و تعمیرات به صورت نا محسوسی بسیار افزایش خواهد یافت.که با انتخاب پین و بوش های با کیفیت بالا و متناسب با شرایط کارکردی مورد نظر و همچنین سرویس و نگهداری مداوم آن می توان طول عمر آن را افزایش داد

Lamina Guided Retainers are precision guide pin & bushing/retainer assemblies that occupy much less space in the die than traditional pin and retainer combinations.

Guide and retain the pad or stripper plate in progressive stamping dies, or use on stock rails and stock dies with a lifter plate. Lamina Guided Retainers reduce machining cost and save space within your die.

Lamina’s advanced design offers the following features:

Tight Assembly Tolerances

  • Superior guiding, with the same assembly clearance as traditional pins and bushings
  • Greater positional accuracy

Strength at the Pad

  • Accomplished with steel retaining clips
  • No SHCS threaded into the pin

Strength at the Pin Head

  • Unique one piece construction

Bronze Graphite-Plugged Bushing

  • Longer life
  • Self lubricating
  • No galling

Greater Static Shear Load

  • Assembly
  • Pin Head
  • Pin Pad Fastening End

Optional Mounting of Bushing

  • Can be mounted on either side of the plate for additional clearance, solving design issues
  • Greater strength

Lamina Guided Retainers are available in 3 pin diameters, ranging in 1/8 inch increment lengths from 3.50 to 16.00 inches. Two bushing lengths are offered for each pin diameter.

 

*

Patent Pending.

مجموعه راهساز یدک با داشتن سابقه کاری طولانی در زمینه تولید انواع پین و بوش بیل های مکانیکی کوماتسو،هیوندای،دوسان،کاترپیلار،ولوو،زوم لاین و همچنین انواع لودر های کوماتسو و کاترپیلار و همچنین استفاده از نیروی کار با تجربه عرضه کننده انواع پین و بوش ضد سایش ،برنجی و فولادی ماشین آلات راهسازی و معدنی می باشد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =