بوش زنجیر, پین زنجیر, پین کلنگ گریدر, پین ناخن

پین و بوش پاکت بیل مکانیکی،پین و بوش بازو ی بیل مکانیکی و پین و بوش دکل – راهساز یدک

پین و بوش

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع پین و بوش پاکت بیل مکانیکی،پین و بوش بازوی بیل مکانیکی ،پین و بوش استیک بیل مکانیکی و پین و بوش دکل انواع بیل های مکانیکی

بوش باکت بیل

پین و بوش انواع بیل مکانیکی و لودر های کاترپیلار،پین و بوش انواع بیل مکانیکی و لودر های کوماتسو،
پین و بوش انواع بیل مکانیکی و لودر های هیوندا،
پین و بوش انواع بیل مکانیکی و لودر های ولوو،
پین و بوش انواع بیل مکانیکی و لودر های برند چینی

پین های تولید شده از فولاد ck45

فولاد، آلیاژی پرکاربرد و حیاتی است که تکنولوژی ساخت و تنوع آن روز به روز در حال پیشرفت و دگرگونی است. جالب است بدانید با افزودن عناصری دیگر به ساختار فولاد، می‌توان خواص آن را تا حدی تغییر داد و ویژگی‌هایی مانند ثبات در دماهای بالا و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی و ساییدگی در آن ایجاد کرد. محصولی که با این روش و درکوره‌های بلند آلیاژسازی به دست می‌آید را فولاد آلیاژی می‌نامند. یکی از متداول‌ترین و پرمصرف‌ترین نوع فولاد آلیاژی، فولاد CK45 نام دارد

محصولات فولادی گوناگونی که در صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند را بر اساس میزان سختی آن‌ها به سه گروه: کربن بالا، کربن متوسط و کربن پایین تقسیم‌بندی می‌کنند. این محصول که به آن استیل CK45 نیز گفته می‌شود از جمله متداول‌ترین و در دسترس‌ترین این فولادها به شمار می‌رود که هم به صورت نرمال و هم طی فرآیند نورد گرم قابلیت تولید دارد و در گروه محصولات کربن متوسط (حدود ۰/۴۵ درصد) قرار می‌گیرد. علاه بر کربن، در ساختار CK45، عناصر سیلیسیم (۰/۲۵ درصد) و منگنز (۰/۶۵ درصد) نیز وجود دارند. این نوع فولاد از ویژگی‌های مطلوبی مانند مقاومت در برابر ضربه، مقاومت کششی، اصطحکاک و استحکام بالا برخوردار بوده و برای انجام عملیات حرارتی مختلف مناسب است.

بوش های  تولید شده از فولاد MO40

فولاد MO40 یا AISI 4040 چیست؟

فولادهای کم آلیاژ Mo40 که در استاندارد AISI به آنها فولاد 4140 هم گفته می‌شود، از آلیاژهای کروم نیکل است که در گروه فولاد های آلیاژی قرار میگیرد. این آلیاژ به دلیل وجود کروم ترد و شکننده است که برای پیشگیری از این خاصیت به آن نیکل اضافه میکنند. نکته قابل توجه در فولادهای Mo40 مقاومت آنها تا حرارت 500 تا 600 درجه سانتیگراد و مقاومت آنها دربرابر سایش میباشد.

پین های تولید شده از فولاد BOZ

فولاد boz چیست؟

فولاد boz یکی از انواع فولادهای قابل عملیات حرارتی است که به‌ عنوان فولاد کم آلیاژ شناخته‌ شده می‌ شود. این فلز حاوی عناصری از جمله: مولیبدن که باعث بهبود استحکام فولاد شده، نیکل که باعث افزایش سختی فولاد می‌ گردد و کروم که باعث افزایش استحکام در دمای بالا و همچنین سختی و مقاومت در برابر خوردگی می‌ گردد . همچنین وجود عناصری مانند منگنز، سیلیکون و سایر عناصر آلیاژی متداول در ترکیب این فولاد، قابلیت‌ های مقاومت آن را در برابر اکسیداسیون افزایش می‌ دهد. استفاده از فولاد boz به دلیل داشتن مقاومت کششی بالا، انعطاف‌ پذیری خوب، مقاومت زیاد در برابر ضربه و همچنین سختی‌ پذیری بالا متداول شده است. در حقیقت، هدف اصلی از طراحی و توسعه آن دستیابی به مقاومت و سختی بالا بوده است.

تولید انواع بوش دکل و استیک

تولید انواع پین دکل و استیک

تولید انواع بوشهای چکشهای هیدرولیکی

تولید بوش های انواع پیکور های هیدرولیک

تولید انواع بوش جکهای هیدرولیکی

تولید انواع پین های جکهای هیدرولیکی

پین و بوش انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی در فروشگاه راهساز یدک

تولید انواع پین هارد کروم برای تمامی دستگاه ها و پین و بوش نیتراته جهت سختی بیشتر و ضدسایش بودن قطعه

فروش انواع پین در قطرهای ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۱۴۰ و ۱۶۰ و ۱۸۰ و ۲۰۰

فروش انواع بوش در قطرهای ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۱۴۰ و ۱۶۰ و ۱۸۰ و ۲۰۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 5 =