اطلس, ایکس سی ام جی, بلدوزر, بیل مکانیکی, پیچ و مهره, پین زنجیر بلدوزر, پین ناخن, تیغه, تیغه گریدر, جی سی بی, دم تیغ بلدوزر, دم تیغ لودر, دوسان, زیربندی بلدوزر, سانی, کاترپیلار, کفشک بلدوزر, کلنگی, کوماتسو, گریدر, گوشه تیغ, گوشه تیغ گریدر, لودر, ماشین آلات جنگلی, ماشین آلات راهسازی, محافظ تیغه لودر, ناخن بیل مکانیکی, ناخن گریدر, ناخن لودر

پین ناخن و پیچ و مهره ی ناخن بیل مکانیکی،لودر،بیل بکهو و بلدوزر

پین ناخن راهساز یدک

فروشگاه راهساز یدک  عرضه کننده انواع  پین ناخن و پیچ  و مهره ی ناخن و کلنگی ، گوشه باکت  و  محافظ تیغه بیل مکانیکی، لودر، بیل بکهو ،بلدوزر،بابکت،شاول و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی

پین ناخن بیل راهساز یدک

پین ناخن و پیچ و مهره ی ناخن بیل مکانیکی،لودر،بیل بکهو و بلدوزر

پین

پين‌ها يكي از  وسايل اتصال غیر دائمی هستند كه براي اتصال محكم قطعات ماشين‌ها به‌كار مي‌روند و قابلیت باز و بسته  شدن  را نيز دارا هستند. از وظايف ديگر پين‌ها تعيين موقعيت دو قطعه نسبت به هم در اتصالات پيچ و مهرهايی است   كه  مانع  از بريده شدن پيچ‌ و مهره  در مقابل نيروهاي اضافي مي‌شوند. پین‌ ها از  نظر شکل و کاربرد به‌ چهار دسته اصلی  تقسیم‌ می‌شوند:

۱- پین‌های استوانه‌ای – Cylinder Pins

پین استوانه‌ای مطابق استاندارد DIN ISO 2338 به‌سه نوع پین‌های انطباقی با سر محدب، پین‌های اتصالی با انتهای مخروطی و پین‌های پرچ با انتهای مسطح، تقسیم‌بندی می‌شوند.

۲- پین‌های مخروطی Conical Pins

این پین در اجزایی به‌کار می‌روند که به تعداد زیاد ازهم مونتاژ و دمونتاژ می‌شوند، پین‌های مخروطی در دو نوع ساده طبق استاندارد DIN 22339 و مُهره‌دار طبق استاندارد DIN 28736 طراحی و تولید می‌گردد. نسبت مخروطی این پین‌ها ۱ به ۵۰ با نشان استاندارد 1:50 می‌باشد. شکل مخروطی این پین‌ها باعث تولید نیروی جانبی شده و از خارج شدن ناخواسته‌ی آنها جلوگیری می‌کند. در اتصال قطعاتی که خروجآن  به‌سادگی امکان‌پذیر نیست ازاین نوع  پین‌ استفاده می‌شود.

۳- پین‌های شیاردار Grooved Pins

روی سطح جانبی این‌ پین سه شیار طولی به‌روش غلتک‌کاری اعمال می‌شود که این عمل باعث ایجاد برجستگی‌هایی در لبه‌ی شیارها می‌گردد که باعث استحکام پین در درون سوراخ می‌گردد، به‌همین دلیل سوراخ‌های این نوع پین به‌برقوکاری نیازی ندارند.

۴- پین‌های لوله‌ای چاکدار Slotted Spring Pins

این پین به‌صورت لوله و از فولاد فنر ساخته می‌شوند، خاصیت فنری آن‌ها باتوجه به‌چاک یا شیاری که درامتداد طول آن قرار داده شده، پس از قرارگرفتن در داخل سوراخ، اتصال محکمی را ایجاد می‌کند. پین‌های چاکدار طبق استاندارد DIN ISO 8752 تولید می‌گردند و در اتصالاتی مانند کلاچ‌ها، زنجیرها، ناخن و کلنگی بیل مکانیکی و لودر و …مفصل‌ها به‌تنهایی یا به‌عنوان ضامن به‌همراه پیچ‌و‌مهره مورد استفاده قرار می‌گیرد

پیچ و مهره ناخن و کلنگی بیل مکانیکی،پیچ و مهره تیغه و محافظ تیغه لودر،پیچ و مهره گوشه باکت بیل مکانیکی

پیچ قطعه ای است که برای سفت کردن یا بستن وسایل به جایی و یا ایجاد اتصال بین دو یا چند قطعه به کار می رود و معمولا از جنس فلز ساخته می شود. مهره نیز نوعی سفت کننده است و در میان آن یک سوراخ وجود دارد. مهره معمولا همراه با پیچ استفاده می شود و یک اتصال محکم به وجود می آورد.

پیچ ها و مهره ها در جنس های مختلف از جمله آهن، فولاد و استیل در انواع گریدهای مختلف تولید می شوند. پیچ ها در اشکال مختلف از جمله پیچ آلن، پیچ خودکار، پیچ استوانه ای، پیچ متری، پیچ چوب، پیچ شش گوش، پیچ رول پلاک، رول بولت و … در سایزهای مختلف و با گل های مختلف برای کاربردهای متنوع طراحی و تولید می شوند. همچنین مهره ها و واشرها نیز در شکل های مختلفی نظیر مهره های شش گوش، واشر دار، خروسکی، کاسه نمد دار، سر بسته و … و واشرهای فنری، پولکی، خورشیدی و … در سایزهای مختلف بنا بر نیاز بازار تولید می شوند.

پیچ و مهره کفشک بیل مکانیکی کوماتسو

پیچ و مهره کفشک بیل مکانیکی هیوندای

پیچ و مهره کفشک بیل مکانیکی ولوو

پیچ و مهره کفشک بیل مکانیکی  دوسان دوو

پیچ و مهره کفشک بیل مکانیکی هیدرومک

پیچ و مهره ناخن بیل مکانیکی

پیچ و مهره شنگیر بیل مکانیکی

پیچ و مهره دنده گردان بیل مکانیکی

پین ناخن بیل مکانیکی کوماتسو

پین ناخن بیل مکانیکی هیوندای

پین ناخن بیل مکانیکی ولوو

پین ناخن لودر

فروشگاه راهساز یدک  عرضه کننده انواع  پین ناخن و پیچ  و مهره ی ناخن و کلنگی ، گوشه باکت  و  محافظ تیغه بیل مکانیکی، لودر، بیل بکهو ،بلدوزر،بابکت،شاول و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یازده =