رینگ لاستیک بیل بکهو, لاستیک, لاستیک گریدر, والف لاستیک

لاستیک لودر چینی ، لودر کوماتسو ، لودر ولوو

رینگ راهساز یدک

مجموعه راهساز یدک عرضه کننده انواع لاستیک لودرهای چینی ، لاستیک لودرهای کوماتسو ، لاستیک لودرهای ولوو و انواع رینگ لاستیک و همچنین انواع زنجیر محافظ لاستیک لودر متناسب با برندها و اندازه های مختلف

لاستیک لودر راهساز یدک

لاستیک لودر

لاستیک لودر های معدنی و یا راهسازی لاستیک های بسیار  بزرگ و مستحکمی هستند که موجب ازدیاد قدرت تحرک و سرعت لودرها می شود. فشار وارده برزمین توسط این لاستیکها کم بوده و می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیکها تغییر داد با این همه در زمین‌های دارای سنگهای  سخت و تیز امکان صدمه به این لاستیکها وجود دارد درضمن در زمینهای خیس و گل آلود نیز کار کردن با لودر چرخ لاستیکی مشکل است و ترجیح مصرف کنندگان به استفاده از چرخ زنجیری در این محیط ها می باشد. البته زنجیرهای سیمی مخصوص جهت حفاظت لاستیکها وجود دارد که می‌توان برای ازدیاد اصطکاک لاستیکها با سطح زمین آنها را به کار برد. نوعی از لاستیکهای جدید ساخته شده‌اند که دارای عاجهای خیلی ضخیمی هستند و می‌توانند درمناطق سنگی کار کنند این لودرها بر دو نوع معمولی و کمرشکن هستند.LOADER

بسته به بزرگی و ظرفیت لودر و همچنین قدرت دستگاه سایز لاستیک آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.تکنولوژی نسبتا پیچیده  تولید لاستیک لودر و همچنین این بزرگی و سایز بزرگ سبب می‌شود برای برخی از لودر های فوق سنگین معادن، قیمت هر حلقه لاستیک لودر چیزی فراتر از تصور باشد که این امر لزوم  توجه بیش از حد به نوع لاستیک مورد نظر را می رساند!لاستیک لودر دارای ساختار رادیال ( لاستیک سیمی لودر ) و لاستیک بایاس ( لاستیک نخی لودر ) تولید می‌شود و بسته به جغرافیای محل کار لودر استفاده از هر یک نیز متفاوت می باشد.لاستیک سیمی لودر بیشتر در معادن سخت و خشن که امکان آسیب پذیری لاستیک بیشتر است استفاده می‌گردد. لاستیک سیمی لودر معمولا به صورت تیوبلس استفاده می‌شود و دارای انواع آج مختلفی است.

 

رینگ لاستیک لودر

رینگ لاستیک بیل بکهو - راهساز یدکرینگ لاستیک لودر یکی از اجزای جدا نشدنی هر لاستیکی است و لاستیک بدون آن بلا استفاده خواهد بود. در واقع رینگ لاستیک تکمیل کننده لاستیک است و در کنار هم میتوانند چرخ لودر که وظیفه به حرکت در آوردن لودر را بر عهده دارد را تشکیل دهند. با مراجعه به یک فروشگاه برای تهیه رینگ لاستیک مطمئنا رینگ های زیادی در انواع مختلف  را خواهید یافت که شما را برای خرید آن وسوسه میکند. اما آیا میتوان هر رینگ را بدون در نظر گرفتن مشخصه های فنی و استاندارد مورد نظر  تهیه نمود؟ مطمئنا نمیتوان رینگ نا متناسب با دستگاه را تهیه نمود و باید در خرید رینگ به تناسب میان دستور العمل های ارائه شده توسط کمپانی مربوطه توجه داشته باشید.برای خرید رینگ علاوه بر اینکه متناسب بودن آن با لودر و همچنین طراحی  آنرا مد نظر قرار میدهید باید به وزن و همچنین استحکام آن نیز توجه داشته باشید.

قیمت رینگ

در قیمت رینگ عوامل مختلفی هستند که تاثیر گذار هستند که مهمترین عامل مواد به کار رفته در ساخت رینگ میباشد. رینگ ها بر اساس متریال و فلزی که در ساخت آنها مورد استفاده قرار میگیرد از قیمت متفاوتی برخوردار هستند و رینگ هایی که از منیزیم و تیتانیوم در ساخت خود بهره برده اند از قیمت بالاتری نیز برخوردار میباشند.  در قیمت رینگ سایز و همچنین شکل ظاهری آن نیز تاثیر گذار هستند و رینگ های بزرگ و رینگ هایی که از مواد اولیه ی  زیبایبهتری ی برخوردار هستند گران تر نیز هستند.

زنجیر محافظ لاستیک چیست؟

زنجیر محافظ لاستیک لودراین نوع از زنجیرها از لاستیک ماشن آلات راه سازی و معدنی در برابر افزایش بیش از حد و فرسایش بریدگی یا پنچر شدن در حین انجام عملیات در معادن روی-مس-طلا-آلمینیوم-آهن-آهک-گچ-سیلیس-سیمان-مراکز بازیافت ضایعات آهنی-سرباره های داغ و کوره هاو…محافظت کرده و باعث بهبود قدرت چسبیدگی و همچنین افزایش ۱۵تا ۲۰ درصدی در حجم عملیات بابرداری و راندمان کاری می شود. انتخاب صحیح زنجیر باعث طول عمر و راندمان بالای کاری خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =