باکت لودر, بیل مکانیکی

باکت بیل مکانیکی هیوندای – راهساز یدک

باکت سرندی راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده انواع باکت های سنگی،معدنی،خاکی،شیب زن و لایروبی بیل های مکانیکی هیوندای

بیل هیوندای - راهساز یدک

باکت بیل مکانیکی هیوندای

بیل مکانیکی هیوندای

بیل در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی در صنعت ساختمان سازی ،صنایع معدنی و پروژه های عمرانی به کار گرفته می شود. بیل های مکانیکی و هیدرولیکی برای انواع گودبرداری با عمق های مختلف و بر روی انواع خاک کاربرد دارند. این نوع از ماشین آلات  راهسازی و عمرانی  همیشه به تنهایی قادر به حفر گودال بر روی بسترهای سخت سنگی نمی باشند.بلکه به وسیله ی انواع الحاقیات امر حفاری سطوح مختلف تسهیل می شود.

حفاری سطوح  صخره ای و سنگی توسط بیل با کمک سایر ابزار و ماشین آلات حفاری از قبیل چکش هیدرولیکی (پیکور) ، ریپر، مواد منفجره و … امکان پذیر است. بیل علاوه بر حفر کانال و گودال، می تواند خاک و سنگ های حاصل از حفاری را بار وسایل نقلیه نماید. پیش از انجام عملیات حفاری توسط بیل، لازم است محدوده سایت مورد نظر از انواع موانع طبیعی و انسانی پاکسازی گردد.یکی از موثزتزین روش ها برای تسهیل فعالیت بیل های مکانیکی انفجار محل مورد نظر و یا تخریب آن به وسیله ی چکش های هیدرولیکی می باشد.

اجزای بیل مکانیکی هیوندای:

سر استیک و باکت بیل هیوندای

قسمتی از بیل مکانیکی هیوندای  که عملیات نهایی را بر روی سنگ یا خاک انجام می دهد سر بیل است. قسمت جلویی بیل مکانیکی که با زمین تماس دارد را به نام باکت (Bucket) معروف و شناخته شده است. کلمه‌ی باکت به معنی سطل و یا محفظه است، چون مقدار زیادی خاک در آن جمع می‌شود. لازم به ذکر است که این قسمت می تواند بسیاری از لوازم حفاری دیگر را به خود متصل کند و عملیات حفاری متفاوتی را انجام دهد. به عنوان مثال پیکور (‌چکش هیدرولیکی)‌ می تواند قدرت بسیاری را برای خرد کردن انواع سنگ تامین کند. از جمله لوازم دیگر می توان به ریپر ، ویبراتو ، چنگک و … اشاره کرد.که بسته به نوع فعالیت مورد نظر به استیک بیل مکانیکی متصل می شود تا انجام عملیات مورد نظر را تسریع و یا تسهیل نماید.

ناخن بیل مکانیکی هیوندای

ناخن بیل مکانیکی یکی از پر مصرف ترین قطعات بیل مکانیکی هستند که می توان بارعایت چند نکته مهم که در مقالات مرتبط  نوشته و بدان اشاره خواهیم کرد عمر این ناخن ها راافزایش داد .

ناخن بیل یکی از اجزای اصلی بیل مکانیکی است. در مراحل حفاری ، اجسام کارکننده با ناخن بیل عمدتا سنگ معدن ، سنگ یا خاک وغیره هستند.

ناخن بیل نه تنها از فرسایش لغزشی آسیب میبینند بلکه بار ضربه ای را نیز متحمل می شوند عمر مفید ناخن بیل مکانیکی را تا حد زیادی کاهش می دهد.بنابراین توجه به کیفیت و نوع ناخن های متصل به باکت بیل مکانیکی یکی از عوامل افزایش دهنده ی کیفیت و طول عمر باکت های بیل مکانیکی هیوندای می باشد

Teeth (ناخن): ناخنها در کارایی باکت نقش بسزایی و انتخاب صحیح آن در بهینه سازی مصرف سوخت، کم کردن فشار به سازه بیل و عمر باکت موثر است .

انواع باکت بیل مکانیکی هیوندای

باکت معدنی بیل مکانیکی هیوندای ۸۰۰

باکت معدنی بیل مکانیکی هیوندای ۵۰۰

باکت معدنی بیل مکانیکی هیوندای ۳۲۰سنگی

باکت سنگی بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰

باکت سنگی بیل مکانیکی هیوندای ۲۲۰

باکت سنگی بیل مکانیکی هیوندای ۳۲۰

باکت سنگی بیل مکانیکی هیوندای ۳۲۰سنگی

باکت سنگی بیل مکانیکی هیوندای ۵۰۰

باکت سنگی بیل مکانیکی هیوندای ۸۰۰

باکت خاکی بیل مکانیکی هیوندای ۲۱۰

باکت خاکی بیل مکانیکی هیوندای ۲۲۰

باکت خاکی بیل مکانیکی هیوندای ۳۲۰

باکت خاکی بیل مکانیکی هیوندای ۳۲۰سنگی

باکت خاکی بیل مکانیکی هیوندای ۵۰۰

باکت خاکی بیل مکانیکی هیوندای ۸۰۰

باکت سنگ معدنیQuarry rock bucket لودر هیوندای

بسته به نیاز کاربر این محصول می تواند در دو نوع باکت تقویت شده و باکت  HDV  (دارای قابلیت کار در محیط های دارای سایش بالا و استخراج مستقیم از معادن و خاک برداری خاک های سخت و سنگی ) تولید گردد.یکی از مهمترین عوامل در کارایی باکتها مخصوصا این نوع باکت انتخاب صحیح ناخن است .

باکت لودر راهساز یدک

 

راهساز یدک تولید کننده انواع باکت های سنگی،معدنی،خاکی،شیب زن و لایروبی بیل های مکانیکی هیوندای

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =