ناخن گریدر, ناخن لودر

قیمت ناخن لودر ZL50 و لودر ولوو – راهسازان یدک

ناخن zzf

فروشگاه راهسازان یدک عرضه کننده انواع ناخن های فولادی لودرهای ZL50 ، لودر های ولوو ، لودرهای هیوندای و …

ناخن لودر ولووناخن های فولادی و همچنین آداپتورهای آن ها با توجه به روش تولیدشان انواع متفاوت و به تبع آن قیمت های مختلفی دارند . از جمله مهمترین و رایجترین روش های تولید ناخن لودرهای ولوو و ZL50 می توان به تولید به روش ریخته گری و تولید به روش فورجینگ اشاره نمود.

قطعات موجود در وسایل و تجهیزات اطراف ما، با استفاده از فرآیندهای ساخت، تولید می‌شوند. ساخت برخی از این قطعات، در مقیاس‌های کوچک و برخی دیگر، در مقیاس‌های بزرگ و صنعتی انجام می‌گیرد. از شناخته‌ شده‌ترین روش‌های صنعتی ساخت و تولید می‌توان به ریخته‌گری اشاره کرد. ریخته‌گری، فرآیندی است که به طور گسترده برای تولید قطعات فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرآیند از محبوبیت بالایی در صنایع خودروسازی و ماشین‌سازی برخوردار است

ریخته گری چیست؟

«ریخته گری» (Casting)، یکی از قدیمی‌ترین فرآیندهای ساخت و تولید است که با ذوب مواد و ریختن آن‌ها به درون قالب انجام می‌گیرد. این فرآیند، از متداول‌ترین روش‌های ساخت قطعات فلزی در صنایع مختلف به شمار می‌رود. ریخته‌گری، امکان تولید انبوه قطعاتی با ابعاد کوچک تا بزرگ، وزن چند گرم تا چند تن، شکل ساده تا پیچیده و ساختار یکپارچه را فراهم می‌کند. روش‌های متعددی برای اجرای ریخته گری وجود دارند. با این حال، ریخته گری ماسه ای به عنوان قدیمی‌ترین و رایج‌ترین روش اجرای ریخته‌گری شناخته می‌شود.

ریختن مواد مذاب به درون قالب‌های ماسه ای - راهسازان یدک
                      ریختن مواد مذاب به درون قالب‌های ماسه‌ای

کاربرد ریخته گری چیست؟

ریخته گری، تقریبا در تمام صنایع کاربرد دارد. حدود 90 درصد از محصولات تولید شده در صنایع مختلف و ماشین‌آلات صنعتی، به نحوی با فرآیندهای ریخته گری در ارتباط هستند. با این وجود، بیش از 50 درصد از قطعات ریخته گری شده در صنایع ساخت ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولید قطعات به روش فورج - راهسازان یدک

کار کردن بر روی یک فلز به روش آهنگری یا پرس کاری فورج نامیده می شود. در فرآیند فورج تجهیزات و ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرند بسیار سنگین هستند و برای انجام آن از نیرو های بزرگی نیز استفاده می شود. این نیرو توسط تجهیزات بزرگ بر روی قطعات و مواد اولیه وارد می شود.
در تولید قطعه به روش فورج قالب مورد نظر برای قطعه طراحی و ساخته می شود. قطعه مورد نظر در میان دو بخش قالب قرار ی گیرد و نیروی زیادی به شکل پرس به قطعه وارد می شود. قطعه ای که در میان قالب قرار دارد گداخته و دارای حرارت بالایی است. برای تولید قطعه به روش فورج مشخصات فلز و قطعه مورد نظر، قالب و دیگر تجهیزات لازم بسیار حائز اهمیت است.
قطعات زیادی در صنایع متفاوت با استفاده از روش فورج ساخته و به بازار وارد می شوند. قطعات ساخته شده به روش فورج از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. این قطعات به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند در تجهیزات و صنایعی مورد استفاده قرار می گیرند تا بتوانند میزان بار بالایی را تحمل کنند. استحکامی که قطعات تولید شده به روش فورج دارند به دلیل روش تولید آن ها است. برای ساختن قطعات به روش فورح در صنایع مختلف فلز مورد نظر در کوره گرم می شود تا شکل پذیر شود. بعد از آن با فشار پرس می شود. با فشار زیادی که به قطعه مورد نظر وارد می شود ساختمان و اسکلت قطعه ای که با حرارات قابل شکل پذیری شده بود به شکل منظمی بهبود می یابد. فورجینگ قطعات روش های متعددی دارد که هر قطعه با توجه به کارشناسی های انجام شده به مناسب ترین روش ممکن تولید می شود.

ناخن های فولادی لودرهای ولوو و ZL50  بسته به روش تولید و برند آن  قیمت های مختلفی دارند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =