چکش هیدرولیکی, قلم چکش بیل بکهو, کوماتسو

چکش هیدرولیکی کوماتسو KOMATSU HYDRALIC HAMMER

چکش کوماتسو راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع  قلم ، بوش ،پین های مدادی ، پین قلم گیر و دیگر قطعات یدکی چکش های هیدرولیکی کوماتسو

چکش کوماتسو راهساز یدک

چکش هیدرولیکی  کوماتسو و چگونگی فعالیت آن

چکش هیدرولیکی کوماتسو  (Hydraulic Excavator Hammer KOMATSU) همیشه به صورت الحاقی برای ماشین آلات راه سازی از جمله بیل مکانیکی ، بیل بکهو و بابکت  مورد استفاده قرار می گیرد. این چکش که گاها ازآن به عنوان پیکور(Peckers) نیز یاد می شود، توانایی تخریب بسیار بالا را دارد تا جایی که هر گونه سنگ طبیعی و مصنوعی را خرد می کند و معمولا برای تخریب در ساختمان ها و پروژه های راهسازی و معادن استفاده می گردد. نحوه کار این محصول به این شکل است که، با فشار روغن هیدرولیکی که در پشت آن قرار دارد، به صورت دارکوبی شکل به نقطه هدف ضربه زده و با توجه به  درجه سختی  سطح هدف شدت و سرعت ضربه را تغییر می دهد.

مهم‌ترین مورد استفاده ی چکش هیدرولیکی ، خرد کردن انواع سنگ‌های کوچک و بزرگ، جدا کردن صخره  ( ترانشه) از کوه، تخریب سازه های بتنی ، آسفالت و یا سطح بتنی  جاده ها، همچنین کارهای مرتبط با حفاری تونل و به طور کلی انجام عملیات تخریبی می باشد.
به علت عملکرد دقیق در سیستم هیدرولیک و قطعات چکش های  هیدرولیکی ، و همچنین نوسانات بالا در حین عملیات حفاری  و تخریب، نصب سیستم پیکور وهمچنین نگهداری آن باید طبق استانداردهای  توصیه شده از طرف شرکت سازنده انجام گیرد.

انواع مته های مورد استفاده در چکشهای هیدرولیکی:

1-مته نوک تیز: برای کاربرد در معدن سطحی (معادن حفاری شده به روش استخراج روباز و کم عمق)

2-مته نوع اسکنه ای لاغر: به منظور شکست مواد نرم

3- قلم نوع پخ : به منظور شکست سنگ های سخت و آذرین

4و5 – قلم اسکنه ای عریض: به منظور شکست مواد نرم،آسفالت و زمین های یخ بسته

6و7- قلم تخریب بتن

6-33

هر پیکور معمولا از 2 یا 3 بوش تشکیل شده‌است که در سندان قرار می‌گیرند و قلم پیکور درون بوش ها کار می‌کند.

بوش های چکش هیدرولیکی مجموعه راهساز یدک اصفهان  با داشتن خواص مکانیکی عالی و استحکام پذیری بالا نسبت به دیگر بوش های موجود در بازار، می تواند انتخاب مطمئنی برای صاحبان انواع چکش های هیدرولیکی باشد.

استفاده مجموعه راهساز یدک  از ماشین آلات مدرن، تکنولوژی روز، انواع فولادهای آلیاژی خاص و عملیات حرارتی بسیار پیشرفته رمز برتری محصولات این مجموعه در مقایسه با دیگر محصولات می باشد.

برای اطلاع از دیگر برندهای چکش های هیدرولیکی به مطالب موجود در وب سایت فروشگاه راهسازان یدک مراجعه نمایید

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 11 =