چکش هیدرولیکی

انواع چکش هیدرولیکی – راهساز یدک

چکش راهساز یدک

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده انواع قلم ، قلم گیر ،پیچ بولت و سایر قطعات چکش های هیدرولیکی

چکش سوسانچکش هیدرولیکی چیست؟
چکش هیدرولیکی (Hydraulic Excavator Hammer) همیشه به صورت الحاقی برای ماشین آلان راه سازی از جمله بیل مکانیکی،بیل بکهو و بابکت  مورد استفاده قرار می گیرد. این چکش که در گاها  از آن به عنوان پیکور(Peckers) نیز عنوان می شود، توانایی تخریب بسیار بالا را دارد تا جایی که هر گونه سطح طبیعی و غیر طبیعی را تخریب می نماید و معمولا برای تخریب در ساختمان ها ، معادن و پروژه های راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کار این محصول به این گونه است که، با فشار روغن هیدرولیکی که در پشت آن قرار دارد، به صورت دارکوبی شکل ( متمرکز) به نقطه هدف ضربه وارد کرده و با توجه به سختی هدف شدت ، زاویه و سرعت ضربه را تغییر می دهد.

موارد استفاده از چکش هیدرولیکی:

چکش های هیدرولیکی در موارد مختلفی می تواند استفاده شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود : شکستن قطعات بزرگ سنگ، ایجاد شکست اولیه و شکست ثانویه (ایجاد آتشباری ثانویه) در توده سنگ، تخریب پی های بتنی، عمرانی و راهسازی، حفاری تونل، پی کنی، کانال کنی و گودبرداری در سنگ، رگلاژ و لق گیری در تونل، قله شکنی پس از انفجار در معادن و پروژه های عمرانی، حفاری ترانشه در سنگ و راه سازی، تخریب بناهای قدیمی، حفاری معادن خصوصا حفاری به صورت باطله برداری و تخریب بتن.

موارد مهم در انتخاب چکش های هیدرولیکی برای بیل های مکانیکی:

نصب هر چکش بر روی بیل مکانیکی نیاز به بررسی این دو فاکتور اصلی دارد:

1-وزن متناسب چکش برای تعادل بیل مکانیکی

2-ظرفیت پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی به منظور تامین انرژی مورد نیاز چکش

انواع مته های مورد استفاده در چکشهای هیدرولیکی:

1-مته نوک تیز: برای کاربرد در معدن سطحی (معادن حفاری شده به روش استخراج روباز و کم عمق)

2-مته نوع اسکنه ای لاغر: به منظور شکست مواد نرم

3-نوع پخ : به منظور شکست سنگ های سخت و آذرین

4و5 – مته نوع اسکنه ای عریض: به منظور شکست مواد نرم،آسفالت و زمین های یخ بسته

6و7- مته هایی برای شکست بتن

6-33

تاریخچه شرکت سوسان کره جنوبی

این شرکت در سال ۱۹۸۴ میلادی با هدف تولید چکش های هیدرولیکی فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز نمود و ۳ سال بعد در سال ۱۹۸۷ پس از اخذ مجوز ، صادرات چکش های هیدرولیک را  به سراسر دنیا آغاز نمود.

شرکت  سوسان به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو جهان در ساخت چکش هیدرولیکی تجهیزات تخریبی ، دریل واگن و جرثقیل های کامیونی به رسمیت شناخته شده است و با صادرات بیش از ۷۰٪ محصولات خود توسط بیش از ۱۴۸ نماینده در ۷۰ کشور دنیا ، خود را به یکی از  قطب های تولید و صادرات در کشور کره جنوبی تبدیل کرده است

شرکت سوسان با هدف توسعه ی بیشتر  در سال ۱۹۹۳ اقدام به تاسیس شرکت تجهیزات سنگین در شهر شیامن چین کرد.

در سال ۲۰۰۳ این شرکت توسط واحد فرهنگی مدیریت کارگران وزارت کار کره جنوبی به عنوان یک واحد نمونه و پیشتاز  انتخاب گردید و این امر سبب شد تا توسط KMCIE به عنوان تولید کننده اول چکش های هیدرولیکی در دنیا انتخاب گردد. تلاشهای کمپانی سوسان در بهبود فرایند توسط دولتمردان کره جنوبی نیز مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت تا جایی که توسط نخست وزیر کره جنوبی به عنوان نامزد بهترین شرکت در امر تحقیق و توسعه انتخاب گردید.و جایزه ی ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ دلاری صادرات و مدال نقره ی صنایع را در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ به خود اختصاص داد

چکش هیدرولیکی سوسان سوسان SOOSAN

 (SOOSAN) جدول مشخصات فنی چکش های هیدرولیکی سوسان

چکش هیدرولیکی سوسان SOOSAN

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده و تولید کننده انواع قطعات چکش های هیدرولیکی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پنج =