بیل مکانیکی, دنده گردان, سیل گردان, ماشین آلات راهسازی

دنده گردان و نوار لاستیکی(سیل) گردان بیل مکانیکی – راهساز یدک

دنده گردان بیل

راهساز یدک عرضه کننده انواع دنده گردان و نوارلاستیکی(سیل)گردان بیل های مکانیکی متناسب با برندهای مختلف شامل:کوماتسو،کاترپیلار،هیوندای،دوو – دوسان،ولوو،هیتاچی،هیدرومک

دنده گردان بیل هیتاچیگردان بیل مکانیکی:

اجزای تشکیل دهنده ساختمان بیل

۱- باکت (جام)
۲- دکل (تیرک اصلی)
۳- استیک‌(بازوی جام)
۴- شاسی یا بدنه
جام ها با عرض های مختلف از ۷۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر وجود دارند و اغلب بخش بالایی جام عریض تر از بخش پایین آن می باشد. این مورد از اصطکاک لبه جام کاسته و سبب تسریع عمل تخلیه می گردد.

بیل مکانیکی

بیل در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی در صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی به کار گرفته می شود. بیل های مکانیکی و هیدرولیکی برای انواع گودبرداری با عمق های مختلف و بر روی انواع خاک کاربرد دارند. این نوع از ماشین آلات عمرانی به تنهایی قادر به حفر گودال بر روی بسترهای سخت سنگی نمی باشند.

حفاری زمین های صخره ای و سنگی توسط بیل با کمک سایر ابزار و ماشین آلات حفاری از قبیل چکش هیدرولیکی (پیکور) ، ریپر، مواد منفجره و … امکان پذیر است. بیل علاوه بر حفر کانال و گودال، می تواند خاک و سنگ های حاصل از حفاری را بار وسایل نقلیه نماید. پیش از انجام عملیات حفاری توسط بیل، لازم است محدوده سایت مورد نظر از انواع موانع طبیعی و انسانی پاکسازی گردد.

قسمت گردان

اتاقک ( کابین ) محل نشستن هدایت‌کننده‌ی بیل مکانیکی، معمولاً به صورت گردان است. در حقیقت اتاقک و بازوی بیل روی یک صفحه‌گردان ســـوار هستند تا بیل مکانیکی بتواند در حالی که در یک محل ثابت است در جهات مختلف قــرار بگیرد و عملیات حفاری را به صورت گسترد­ه­‌تری انجام دهد. این صفحه گردان اصطلاحا دنده گردان نامیده می شود که از نوع بلبرینگ های کف گرد می باشد.

مجموعه راهساز یدک عرضه کننده انواع دنده گردان بیل های مکانیکی کوماتسو،هیوندای،کاترپیلار،دوسان و …

عرضه کننده گیربکس گردان بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی

عرضه انواع نوار لاستیکی ( سیل) گردان بیل مکانیکی

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =