تیغه گریدر, گوشه تیغ گریدر

تیغه و گوشه تیغ ضد سایش گریدر – راهساز یدک

گوشه تیغه گریدر

مجموعه راهساز یدک اصفهان تولید کننده و عرضه کننده انواع تیغه و گوشه تیغ ضد سایش و معمولی  گریدر

 

دم تیغ گریدر راهساز یدکتیغه باریک و تیغه پهن و گوشه تیغ  گریدر

تیغه و گوشه تیغ گریدر ، دم تیغ لودر ، دم تیغ بیل مکانیکی و دم تیغ و گوشه تیغ  دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی بسته به محل مورد استفاده و همچنین نوع ماشین می تواند انوع مختلفی داشته باشد . از رایجترین ورقه های فولادی استفاده شده در فرآیند تولید این محصولات در کشور ایران می توان به ورقه های فولادی نوع st  و همچنین ck  اشاره نمود . هر کدام از این ورقه های فولادی دارای خواص منحصر به فردی است که باعث تمایز از یکدیگر می شود و همین امر اهمیت توجه به نوع محصول در فرآیند انتخاب تیغه و گوشه تیغ را می رساند.

ورق فولاد ck45 چیست؟

ورق  CK45 در واقع نوعی فولاد است که کاربرد اصلی آن در مواردی  همچون ساخت و تولید میل لنگ های صنعتی، شفت­ های تراشکاری ، محور پمپ ها و همچنین تیغه های فولادی  می ­باشد. در ادامه به معرفی ورق ck45 می پردازیم:

ورق CK45 ، نوعی ورق فولادی است که در دسته ورق استیل با  مقدار کربن متوسط قرار دارد. این نوع ورق ها به سازه های مهندسی معروف هستند و از ویژگی های مکانیکی و خواص فیزیکی بسیار عالی برخوردار می باشند. ویژگی های کششی این ورق فولادی بسیار بالا است. فولادی که برای تولید انواع این ورق استفاده می شود برای تولید انواع میلگرد، صفحه های فولادی، شمش با مقطع مربعی، شمش فولادی با مقطع شش وجهی، شمش مسطح، لوله ، تیغه و محافظ تیغه در ماشین آلات راهسازی و معدنی و … نیز به کار می رود.

ورق CK45 بر اساس استانداردهای صنعت فولاد تولید می شود. از آنجایی که برای تولید ورق های فولادی، شمش فولاد و متریال مشابه از استانداردهای متفاوتی استفاده می شود، نام تجاری ورق CK45 در هر یک از استانداردها با علامت اختصاری مشخصی نمایش داده می شود؛ در یک تعریف متداول، ورق CK45 در استانداردهای جهانی با این نام ها شناخته می شود. که هنگام خرید باید به این نشان ها توجه کرد.

فولاد ST52 چیست ؟

ورق st52 تحت عنوان فولادهای پرمقاومت کم آلیاژ در صنعت شناخته می شوند و با افزودن مقادیر ناچیزی آلیاژ نظیر مس، نیکل و منگنز به فولادهای کربن دار تولید می شوند. در نتیجه ی افزودن آلیاژهای ذکر شده مقاومت فولاد افزایش می یابد. به دلیل سهولت در جوشکاری این فولادها دارای استفاده بی شماری در  صنایع مختلف از جمله صنعت راهسازی و معادن می باشند.

فروش تیغه، گوشه و دم تیغ باکت بیل و لودر

فروش تیغه گوشه و دم تیغ ، تیغه های لودر در ابعاد مختلف سوراخ دار یا بدون سوراخ صاف – هلالی با جنس های مختلف ، تیغه های گریدر 13 سوراخ – 14 سوراخ – 15 سوراخ – 16 سوراخ – 17 سوراخ و همچنین تیغه های باریک و پهن ، تیغه های بولدوزر کوماتسو – کاترپیلار – ولوو – هپکو با کیفیت های  مختلف ، گوشه های گریدر و بولدوزر با ضمانت

انواع دم تیغ و گوشه باکت برای تمامی باکت های ماشین آلات راهسازی و معدنی،با ورقهای فولادی، ضد سایش و سفارشی
فروش انواع دم تیغ و تیغه لودر وتیغه ی باکت  همچنین محافظ تیغه ی  باکت لودر
مورد استفاده تمامی برندهای ماشین آلات راهسازی و معدنی شامل:

کاترپیلار (Caterpillar)

کوماتسو (Komatsu)

ولوو (Volvo)

میتسوبیشی (Mitsubishi)

هیوندای (Hyundai)

هپکو (Hepco)

هیتاچی

هیدرومک

لیوگانگ

انواع لودر و گریدرهای چینی

برای اطلاع از  انواع دیگر  تیغه و گوشه تیغ های  سایر ماشین آلات راهسازی و معدنی به وب سایت فروشگاه راهساز یدک مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =