فهرست محصولات
چنگال لیفتراک, لیفتراک تلسکوپی, لیفتراک لودر

لیفتراک لودر – راهساز یدک

لیفتراک راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع لیفتراک لودر در سایزهای مختلف

لیفتراک لودر - راهساز یدکلیفتراک لودر چیست؟

یکی از ماشین‌ آلات سنگینی  که برای ساخت و ساز و کارهای عمرانی و راهسازی  کاربرد بالایی دارد، لودر است که با نصب ملحقات مختلف مثل لیفتراک و باکت  کاربری آن به مراتب  بیشتر می‌شود. لیفتراک یکی از قدرتمندترین وسایل نقلیه برای استفاده در صنایع است. چه به جابجایی وسایل و اجسام سنگین در انبار و چه در زمینه ساخت و ساز نیاز داشته باشید، لیفتراک‌ها به راحتی  می‌توانند اشیایی را که بشر قادر به  حمل انها نیست را جابجا کند. اگر شما نیاز به جابجایی وسایل و اجرام سنگین در یک انبار یا در یک پروژه ساختمانی را دارید، لیفتراک لودر قطعا مفیدترین وسیله‌ای است که می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.
لیفتراک لودر عملکرد ساده‌ای دارد و در جلوی لودر دو شاخک دارند که اجسام را بلند و حمل می‌کند.  لیفتراک لودر جانبی برای کار در راهروها و سالن های باریک مناسب است. زیرا چنگال‌ها در کنار لودر نصب شده‌اند و می‌توانند بارهای گسترده یا طولانی را که با یک لیفتراک مستقیم غیرقابل دسترسی هستند را تا مقصد مورد نظر حمل نمایند.  لیفتراک لودری انواع مختلفی دارد که باید با توجه به کاربری و نیازی که دارید، لیفتراک لودر مناسب را انتخاب کنید. با توجه به نوع و مدل لیفتراک، قیمت لیفتراک لودر تعیین می‌شود و همچنین مواد اولیه ی استفاده شده در فرآیند تولید نیز بر قیمت اثرگذار است.
شاخک لیفتراک لودر باید استحکام خوبی داشته باشد، از این رو برای ساخت لیفتراک لودر از آلیاژهای مستحکم (فولاد های آلیاژی) استفاده می‌کنند تا شاخک لیفتراک لودر بتواند بارهای سنگین را تحمل کند و همچنین نسبت به سایش نیز مقاوم باشد. ممکن است بر اثر حمل و جابجایی وسایل سنگین لیفتراک لودری آسیب ببیند، تعمیر لیفتراک لودر و تشخیص علل آسیب کاری تخصصی است و به دانش و مهارت زیادی نیاز دارد. علاوه بر لیفتراک لودر که کاربرد بالایی برای صنعت ساخت و ساز دارد، لیفتراک‌های صنعتی متداول‌ترین لیفتراک‌هایی هستند که در انبارها و فروشگاه‌های داخلی استفاده می‌شوند، اگرچه می‌توان از آنها در فضای باز، روی سطوح ثابت و یکنواخت نیز بسته به هدف مورد نظر استفاده کرد.

مهم‌ترین مشکلات لیفتراک لودر چیست و راهکارهای رفع آن کدام است؟

لیفتراک به دلیل توانایی آن در کاهش فعالیت کارکنان و همچنین افزایش کارآیی در جابجایی کالاهای سنگین و لوازم از یک نقطه به نقطه دیگر، برای بسیاری از بنگاه‌های صنعتی و تولیدی همیشه ضروری بوده است. با این حال، از آنجا که کاربرد لیفتراک بسیار زیاد است و از لیفتراک لودر غالبا استفاده می‌شود، مشکلاتی برای شاخک لیفتراک لودر و سایر قسمت‌های آن به وجود می‌آید و باعث افزایش نگرانی‌های مربوط به خرابی و ایمنی لیفتراک می‌شود که البته با انجام و در نظر داشتن راهکارهای ساده این نگرانی قابل رفع است. دکل به معنی مکانیزم قاب و بالابر لیفتراک است. یکی از رایج‌ترین مشکلات هنگام کار لیفتراک این است که دکل بلند نمی‌شود، پایین می‌رود و کج می‌شود.
به اندازه کافی صحیح سریع تغییر جهت نمی دهد. دکل همچنین می‌تواند به طرز نادرست بالاتر رفته و پایین بیاورد و باعث آسیب به تجهیزات یا کالاهای حمل شده و یا چیده شده  شود. اضافه بارها می‌تواند مشکل دیگری باشد که اغلب مورد توجه بسیاری از اپراتورها قرار می‌گیرد و اغلب باعث گرم شدن بیش از حد موتور و عدم عملکرد صحیح دنده‌ها  و موتور دستگاه می‌شود. در چنین موقعیت‌هاییی به سادگی لیفتراک را تخلیه کرده و دستورالعمل‌های پیشنهادی حداکثر بار را دو برابر کنید. تعمیر و بهینه سازی لیفتراک کاری تخصصی است و اگر دانش لازم در این زمینه را ندارید کار تعمیر لیفتراک لودر را به متخصصان  مربوطه بسپارید.

راهساز یدک تولید کننده و فروشنده  و نصب و تعمیر انواع شاخک لیفتراک (شاخ لیفتراک) در انواع شاخک پشت 41 مناسب جهت لیفتراک 1.5 و 2 تن برندهای کوماتسو ، تویوتا، دوو، هیوندا، دوسان و … با طول های 90 ، 105 ، 120 و …
شاخک پشت 51 سانتیمتر مناسب جهت لیفتراک 3 تن برندهای کوماتسو ، تویوتا، دوو، هیوندا، دوسان و ….. طول های 90 ، 105 ، 120 سانتیمتر و ….
ساخت سرشاخک از 90 سانتی متر به بالا بنا به نیاز مصرف کننده

شاخک لیفتراک یکی از مهمترین بخش های لیفتراک می باشد که وظیفه بالابری اجسام روی پالت رو بر عهده دارد، وجود پالت های مختلف با ابعاد های مختلف نیازمند این است تا به نسب بار خود و پالت در نظرگرفته شده شاخ لیفتراک مناسب را روی دستگاه لیفتراک خود نصب نمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

0 مقایسه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
فهرست