اچ لینک, استیک بیل مکانیکی, باکت, بیل مکانیکی, کلنگی, گوشه باکت, ماشین آلات جنگلی, ماشین آلات راهسازی, ملخی بیل مکانیکی, ناخن بیل مکانیکی, هیوندای, یوک زنجیر سفت کن بلدوزر

قطعات بیل مکانیکی هیوندای

کمپانی هیوندای

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده قطعات یدکی انواع بیل های هیوندای

بیل هیوندای - راهساز یدک

 

بیل مکانیکی هیوندا یکی از با کیفیت ترین بیل های مکانیکی در دنیاست. شرکت هیوندا خدمات خوبی را نیز برای  این ماشین پرکابرد در نظر گرفته است. لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا در مجموعه های جداگانه ای از این شرکت تولید شده و به سراسر جهان عرضه میشود.

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده انوع قطعات یدکی بیل های مکانیکی هیوندای شامل باکت بیل،انواع ناخن و کلنگی،انواع گوشه باکت ها،بوش و پین های باکت – استیک و دکل بیل مکانیکی،قطعات زیربندی شامل رولیک – زنجیر – چرخ آیدلر – دنده اسپراکت – یوک و فنر زنجیر سفت کن

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا

بیل مکانیکی هیوندا یکی از ماشین آلات سنگین عمرانی و معدنی  محسوب میشود که عملیات های سنگین و منحصر بفردی را انجام میدهد. عملیات های مختلفی که توسط این ماشین سنگین انجام میشود باعث شده قطعات یدکی بیل مکانیکی هیوندا نیز از مصرف بالایی برخودار باشد زیرا فشار زیاد قطعات را فرسوده و خراب میکند.

یکی از مهم ترین زمینه هایی که کمپانی هیوندا در این زمینه فعال است صنعت خودرو سازی و ماشین های سنگین و در پی آن قطعات یدکی بیل مکانیکی هیوندا می باشد. یکی از قابلیت های بیل مکانیکی امکان نصب لوازم الحاقی بیل مکانیکی مثل سیستم پیکور یا چکش می باشد. قیچی فلزبر، چنگک، سنگ جت و گراپ،گوی ها و … از دیگر قطعات الحاقی  بیل مکانیکی هیوندا می باشد. بیل مکانیکی یکی از ماشین های سنگین عمرانی است. قسمت ها ی تشکیل دهنده بیل مکانیکی شامل بازوی مکانیکی، باکت و کابین گردان و شاسی  می باشد. بیل مکانیکی برای حرکت، در پایین زنجیر یا چرخ لاستیکی دارد. بیل مکانیکی برای حفاری، گودبرداری، حمل و بسیاری از کارهای دیگر کاربرد دارد.

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا : شرکت ماشین الات راهسازی هیوندا کره در سال 1967 توسط چانگ جو یانگ بنیان نهاده شد.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول کره میباشد.هیوندا موتور و کیا موتور از زیر مجموعه های هیوندا موتور گروپ به شمار می ایند.

شرکت هیوندا در ضمینه ساخت ماشین الات راهسازی در جهان به خوبی جای خود ا میان بزرگان این صنعت باز کرده  است به طوری که امروزه تولیدات این شرکت به گوشه گوشه ی  جهان صادر میشود ازجمله محصولات این شرکت میتوان به لودر, بیل میکانیکی, مینی لودر, مینی بیل بابکت و … اشاره کرد.

بیل مکانیکی از جمله دستگاه های سنگین و کاربردی مهندسی و عمرانی به شمار می رود که دارای باکت و کابین گردان و یک بازوی مفصلی دکل و استیک در قسمت بالا و در قسمت پایین داری زنجیر و یا چرخ لاستیکی میباشد.

بیل های مکانیکی امروزی نمونه ارتقا یافته بیل های بخار است.یکی از قابلیت های بیل مکانیکی که بسیار پر کاربرد نیز  میباشد قابلیت نصب سیستم پیکور (چکش)،چنگگ،ریپر های بلوک انداز  میباشد.

از دیگر ادواتی که میتوان بر روی بیل مکانیکی نصب کرد قیچی فلز بر ، چنگک ،سنگ جت ،گراپ. لوازم یدکی بیل مکانیکی ،

به دلیل نصب چکش (پیکور) هیدرولیکی و  بر روی بیل مکانیکی به جای باکت این امکان را فراهم میسازد که سطوح بتونی و سنگی که امکان تخریب ان به صورت معوملی و یا انفجاری  وجود ندارد یا امکان تخریب به صورت انفجار وجود ندارد توسط این سیستم تخریب شود. لوازم یدکی بیل مکانیکی ، قطعات بیل مکانیکی

بیل مکانیکی مناسب ترین وسیله برایه عملیات عمرانی شهری میباشد.

ازجمله محصولات ایران هیدرولیک مرکزی:

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 170

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 200

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 230

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا 320

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا500

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده انوع قطعات یدکی بیل های مکانیکی هیوندای شامل باکت بیل،انواع ناخن و کلنگی،انواع گوشه باکت ها،بوش و پین های باکت – استیک و دکل بیل مکانیکی،قطعات زیربندی شامل رولیک – زنجیر – چرخ آیدلر – دنده اسپراکت – یوک و فنر زنجیر سفت کن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 20 =