لیفتراک, لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک،لیفتراک لودر،شاخک لیفتراک – راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع شاخک لیفتراک،لیفتراک لودر و لیفتراک تلسکوپی

شاخک لیفتراک راهساز یدکلیفتراک تلسکوپی راهساز یدک

شاخک لیفتراک یا همان شاخ لیفتراک که با اسم چنگال لیفتراک هم شناخته میشود یکی از مهمترین بخش های لیفتراک می باشد که وظیفه بالا بردن و حمل اجسام روی پالت رو بر عهده دارد، وجود پالت های مختلف با ابعاد مختلف نیازمند این است تا به نسبت بار خود و پالت در نظر گرفته شده شاخک لیفتراک مناسب را  بر روی لیفتراک خود نصب نمائید.

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده  شاخک لیفتراک در انواع :

  • شاخک پشت 41 سانتیمتر مناسب لیفتراک 1.5 و 2 تن با طول های 90 ، 105 ، 120 سانتی
  • شاخک پشت 51 سانتیمتر مناسب لیفتراک 3 تن با طول های 90 ، 105 ، 120 سانتی
  • و شاخک پشت 64 سانتیمتر مناسب لیفتراک با تناژهای بالا

راهساز یدک تامین کننده انواع شاخک لیفتراک یا همان ناخن(چنگال) لیفتراک مفتخر است به اطلاع برساند در راستای گسترش  دامنه فعالیت های خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، واردات و فـروش از محل موجودی انواع شاخک لیفتراک ها از تناژ 1 الی 10 تن را در دستور کار خود قرار داده و همچنین قادر به پذیرش سفارش مدل های مخصوص و مورد نظر مشتریان محترم با شرایط ویژه نیز میباشد.

اندازه گیری شاخک

نحوه اندازه گیری شاخک لیفتراک

forklift-fork-dimensions-1-1024x583-1

لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی بیشتر برای جابجایی بار و تجهیزات استفاده می گردند که با موتور دیزل قدرتمند و قدرت مانور بسیار بالا یکی از بهترین نمونه های لیفتراک تلسکوپی در دنیا به شمار می رود. پایداری زیاد (با استفاده از قفل شدن اکسل عقب که شاسی را پایدارتر می نماید) قابلیت استفاده آسان ، انعطاف عملیاتی ، پیشرفت و دقت، قابلیت استفاده از فواصل دورتر از ویژگی های این دستگاه ها می باشد. بعلاوه با استفاده از تکنولژی بوم های تلسکوپی ، موتور دیزل و چندکاره بودن این ماشین ها را به یکی از بهترین دستگاهها با قابلیت تعمیر و نگهداری آسان نموده است.

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 3210

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 3510

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 3614

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 4014

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 4017

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 5210

بالابر لیفتراک تلسکوپی

لیفتراک تلسکوپی HTL 7210

لیفتراک چیست؟

انواع لیفتراک  کدامند؟
لیفتراک وسیله‌ای است که دو شاخک در جلوی خود دارد و از آن برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جابه‌جایی و حمل بار در فواصل  آن‌ها استفاده می‌شود.
این ماشین دارای یک دکل، شاخک و الحاقیات است که با توجه به نوع فعالیت آن‌ها در انبار کردن بار، حمل‌ونقل و جابجایی طراحی و ساخته می‌شود.

انواع لیفتراک

با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعتی، برای پیشبرد بهتر امور و جابجایی وسایل سنگین این نیاز برای افراد ایجاد می‌شود که به دنبال ابزاری باشند که این کار را برایشان آسان‌ترکرده و بازدهی کارشان را بیشتر کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها برای جابجایی انواع بار، انواع لیفتراک ، نوع کاربرد، تناژ، برندهای موجود در بازار مانند لیفتراک تویوتا،لیفتراک کوماتسو،لیفتراک سپاهان،لیفتراک سهند،لیفتراک بائولی،لیفتراک زوملاین،لیفتراک baoli،لیفتراک هیوندایی بپردازیم.

کاربرد اصلی لیفتراک

استفاده از این وسیله در محل‌هایی که ساخت‌وساز و فعالیت های انبارداری  بیشتر است کاربرد ویژه‌ای دارد زیرا این دستگاه به‌راحتی می‌تواند مصالح و وسایل ساختمانی، کالاهای صنعتی  را بلند کرده و به هرجایی منتقل کند.

لیفتراک‌ها در انبارها به‌راحتی و در سطوح وسیع می‌توانند وسایل را جابه‌جا کنند.

شاخک‌های این وسیله می‌توانند بالاتر از خود لیفتراک بالا برود و وسایل را در بالاترین سطح وسایل دیگر قرار دهند و به همین دلیل به‌آسانی می‌توانند برای بارگیری کامیون‌ها از این وسیله استفاده کرد.

انواع لیفتراک بر حسب نوع موتور

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های لیفتراک، موتور لیفتراک است که تأمین‌کننده قدرت  و انرژی و گشتاور لازم برای کارکرد لیفتراک هست.

امروزه در لیفتراک‌ها از انواع مختلف سوخت برای به کار انداختن موتور آن استفاده می‌شود. دیزل، بنزین، گاز و بنزین و نیروی الکتریکی از مهم‌ترین آن‌های می‌باشند. سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولاً برقی، فسیلی و یا گازی است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نه =