بیل مکانیکی, ماشین آلات راهسازی, ماشین آلات معدنی

تاریخچه شرکت دوسان (دوو – دوسان) راهساز یدک

ماشین آلات دوسان

راهساز یدک عرضه کننده قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی برند دوسان

دوسان راهساز یدک

تاریخچه شرکت دوسان

سال 1937 ، تاسیس Chosun Machine Works

دوسان، در 1937 تحت عنوان Chosun Machine Works آغاز به کار کرد. این شرکت که اولین کارخانه ماشین آلات سنگین و فوق سنگین در کره بود و در شهر اینچئون بنا نهاده تاسیس شد، درسال  1963 تبدیل به یک شرکت دولتی شد و به شرکت صنایع ماشین آلات کره (.Korea Machinery Industries Corp) تغییر نام داد. پس از آن شرکت دوسان در مدرن سازی صنعتی کره سهم بسزایی ایفا کرد.

سال 1966، ثبت شرکت صنایع ماشین آلات کره ( دوسان )  در بازار سهام کره

سال 1975، اتمام ساخت خط تولید (کارخانه)موتور دیزلی در  اینچئون

دوسان در مجموع به ارزش 28.8 میلیون ون کره (KRW) از سرمایه داخلی و خارجی (از جمله یک وام عمومی به ارزش 41 میلیون مارک آلمان (D.M) و یک وام تجاری به ارزش 30 میلیون مارک آلمان ) جهت ساخت بزرگترین کارخانه موتور دیزلی در شرق  آسیا در آن زمان با ظرفیت تولید سالانه 60.000 واحد در ناحیه ای ساحلی نزدیک محل کارخانه ی مادر در اینچئون سرمایه گذاری و اقدام کرد.

سال 1986، آغاز تولید انبوه بیل های مکانیکی دوسان

در محدوده ی تجهیزات ساخت و ساز، دوسان توسعه بیل مکانیکی خود را در 1983 آغاز کرد و در پایان 1985 موفق به توسعه سری های ‘SOLAR’ خود شد. شرکت دوسان بیل مکانیکی سری SOLAR  خود را به کشور هلند در سال 1987 صادر کرد، که اولین حمل تجهیزات سنگین کره به خارج از  مرزهای این کشور بود.

 

سال 1990، تاسیس کارخانه دوسان در اروپا، دوسان در بلژیک

شرکت دوسان ساخت اولین کارخانه خارج از کشور خود با ظرفیت تولید سالانه 2.500 واحد بیل مکانیکی در یک محل به مساحت 82.000 متر مربع در شهر فرموره (Frameries) ، در بلژیک به اتمام رسانید.

سال 1994، تاسیس کارخانه جدید دوسان در چین

کمپانی دوسان اولین کارخانه ماشین آلات سنگین در کره بود که یک شرکت تابعه تولید جرثقیل و بیل مکانیکی در چین را تاسیس  کرد. شرکت فوق الذکر، جایگاه برتر خود را در بازار بیل مکانیکی کشور چین در حال حاضر نیز حفظ نموده است.

2005، تولدی دوباره به عنوان هولدینگ دوسان

شرکت دوسان در آپریل 2005 به عنوان یک ابر هولدینگ به منظور تولید محصولات متنوع تر و آمادگی برای جهش های بیشتر ثبت و تاسیس مجدد گزدید.

 سال 2005 ، تاسیس دفتر شرکت دوسان در  شهر دبی ، امارات متحده عربی

 

سال 2006، تاسیس  شرکت هلدینگ دوسان در چین با نام Doosan Infracore China Investment Co., Ltd

Doosan Infracore China Investment Co., Ltd، یک شرکت هلدینگ که در پکن به منظور مدیریت و حمایت از شرکت های وابسته در چین به منظور افزایش مهارت و کارایی در تجارت بنیان  شد.

2007، دست یابی به موسسه فناوری کامپیوتری (CTI)، نگهدارنده تکنولوژی نسخه اصلی برای موتورهای HCNG

کمپانی دوسان کره ، موسسه فناوری تکنولوژی را در نوادا، ایالات متحده آمریکا گسترش داد و بنابراین تکنولوژی های اصیل سازگار با محیط زیست در سطح جهانی را برای موتورهای HCNG (گاز طبیعی فشرده شده مخلوط با هیدروژن) تضمین و رونمایی کرد.

سال 2007، تاسیس دفتر شرکت دوسان در کشور هند (شرکت با مسئولیت محدود)

کمپانی دوسان شرکت وابسته خود را در هند ، راه اندازی کرد و شبکه های فروش خود را که شامل فروشندگان و شعب افزایش سهم بازاربود، بنیان نهاد.

سال 2007، اتحاد مشترک با شرکت Yantai Yuhua Machinery Ltd

کمپانی دوسان اتحاد مشترک با ماشین آلات Yantai Yuhua را به دست آورد، یک تولید کننده لودر لاستیکی در Yantai  در استان شاندونگ چین و بنابراین یک مرکز تولید لودر لاستیکی و یک مجوز برای ورود به بازار لودر لاستیکی کشور چین که 40% از بازار تجهیزات ساخت و ساز چین را محسوب میشود، تضمین کرد.

مجموعه راهساز یدک عرضه کننده قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی و معدنی برند دوسان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =