کوماتسو, لودر, ناخن بیل مکانیکی, ناخن لودر, هیوندای

قیمت ناخن لودر – راهسازان یدک

ناخن zzf

فروشگاه  راهسازان یدک  اصفهان  عرضه کننده  انواع  ناخن های  لودر های  کوماتسو ، کاترپیلار ، هیوندای و … متناسب با مدل های مختلف لودرها

ناخن لودر ولووانواع لودر و کاربرد آن

لودر ماشینی دارای چرخ لاستیکی یا فلزی یا شنی دار زنجیری است که تجهیزاتی جلوی آن سوار شده و برای عملیات بارگیری با استفاده از باکت (جام/زنبه) استفاده می شود.

این ماشین در حین حرکت به جلو، زمین را کنده و عملیات خاکبرداری و خاکریزی انجام می دهد.و عمدتا در پروژه های راهسازی و معدنی از آن استفاده بسیاری می شود

انواع لودر از نظر انواع چرخ

لودر چرخ لاستیکی (wheel loader)

لودر چرخ زنجیری (زنجیر لاستیکی یا زنجیر آهنی) ((rubber-steel)tracked/crawler loader)

لودر چرخ آهنی (steel wheel loader)

لودر ترکیبی (زنجیری – لاستیکی)

ناخن های  فولادی  لودر  یکی از پر مصرف ترین قطعات لودرها  هستند که می توان بارعایت چند نکته  ساده و در عین حال مهم  عمر این ناخن ها را افزایش داد .

ناخن و کلنگی یکی از اجزای اصلی و فرسایشی  بیل مکانیکی است. در مراحل حفاری ، اجسام کارکننده با ناخن بیل عمدتا سنگ معدن ، سنگ یا خاک و یا هر سطح دیگری نیز می تواند باشد.

ناخن لودر نه تنها از فرسایش لغزشی آسیب میبینند بلکه بار ضربه ای را نیز متحمل می شوند عمر مفید ناخن لودر  را تا حد زیادی کاهش می دهد.

تولید ناخن و سایر قطعات فولادی ماشین آلات راهسازی و معدنی به روش فورج:

ویژگی اصلی قطعات تولید شده به وسیله روش  آهنگری یا فورج، استحکام و سختی  بسیار بالای آنها می باشد. به نحوی که این قطعات به واسطه ساختمان کریستالی بهبود یافته و یکنواخت  خود، از مقاومت بسیار بالایی در مقابل سایش و تغییر شکل مکانیکی برخوردار هستند و همین خواص مکانیکی سبب کاربرد آنها در محلهایی از ماشین آلات و تجهیزات شده است که تحت فشارها و تنش های  مکانیکی بالایی قرار دارند و قطعات تولید شده از روشهای دیگر تولید مانند ماشینکاری و ریخته گری قابلیت کاربرد و استفاده  در این محلها را ندارند. علت مقاومت بالای قطعات تولید شده از روش فورج، به بنیاد و ماهیت روش تولید آن باز میگردد که در آن قطعه خام در کوره ها  تا دمای بسیار بالایی گرم شده و سپس به وسیله فشار پرس فشرده می شود. این عمل سبب می گردد که ساختمان متالوژیکی مواد مورد استفاده قطعه بهبود یافته و به صورت بلورهای کوچک و منظم آرایش پیدا نماید که این امر سبب افزایش خواص مکانیکی قطعه نیز می گردد .

تولید انواع ناخن و کلنگی به روش ریخته گری

ریخته گری یکی از روش های تولید قطعات فلزی است که در آن فلزات و آلیاژها را به صورت مذاب در محفظه ای به نام قالب بارریزی می کنند تا پس از انجماد ، شکل فضای خالی قالب را به خود بگیرد و قطعه ای جامد با شکل ، ابعاد و خواص مورد نظر از درون آن خارج شود. فرایندهای متنوعی برای ریخته گری انواع قطعات فلزی وجود دارد و دسته بندی های مختلفی هم از این فرایندها صورت گرفته است.

  1. ناخن 950 سوراخ گرد ،DM
  2. ناخن 988B
  3. ناخن 988 منگنزی
  4. ناخن 966 عراقی
  5. ناخن 930
  6. ناخن 922
  7. ناخن 966H
  8. ناخن 4300
  9. ناخن 4600
  10. ناخن ولوو 4400
  11. ناخن W90
  12. ناخن W120
  13. ناخن 320 (کاوازاکی 70)
  14. ناخن کاوازاکی 90 (K90)
  15. ناخن کاوازاکی 85
  16. ناخن 420
  17. ناخن 470 سه پیچ
  18. ناخن 470
  19. ناخن 600
  20. ناخن LG930

فروشگاه راهسازان یدک عرضه کننده انواع ناخن های فولادی برندهای ZZF,DM,PSCO,FOGA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =