کوئیک کوپلر

تولید و عرضه انواع کوئیک کوپلر بیل های مکانیکی – راهساز یدک

مجموعه راهساز یدک تولید کننده و  عرضه کننده انواع کوئیک کوپلر بیل های مکانیکی کوماتسو ، هیوندای، دوسان، کاترپیلار، ولوو، زوم لاین و …

 

کوئیک بیل مکانیکی راهساز یدک

کوییک کوپلر (اتصال دهنده سریع _ تعویض کننده سریع) تولیدی مجموعه راهساز یدک در سایز و مدل های مختلف عرضه می شود،  کوییک کوپلر یک دستگاه اتوماتیک هیدرولیک است که اجازه می دهد الحاقیات متصل به استیک بیل مکانیکی مانند باکت چکش هیدرولیکی، مگنت باکت های انباره ای و … به راحتی نصب و یا از آن برداشته شود. اپراتور بیل نیز می تواند به راحتی  و سرعت کار کند و ابزارها را در کمتر از چند ثانیه و حتی بدون نیروی کمکی و پیاده شدن تعویض نماید. مناسب ترین قیمت به جهت تولید انبوه و اتکا به توان و تولید داخل، کیفیت عالی، مطابقت با استانداردهای بین المللی، استفاده از فولادهای آلیاژی مخصوص در ساخت جک های قدرتمندتر نسبت به نمونه های مشابه وارداتی، شامل یکسال  گارانتی و … تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد کوییک کوپلرهای تولید شده در مجموعه راهساز یدک می باشد.

کوییک راهساز یدک

کوییک کاپلرهای عرضه شده توسط این مجموعه از جمله بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد که در ساخت آنها از فولادهای آلیاژی مخصوص استفاده شده است. هر کوئیک کاپلر دارای یک فک ثابت و یک فک متحرک است که حرکت فک متحرک توسط یک جک هیدرولیکی انجام می شود.

استفاده از Check Valve (شیر یک طرفه) مخصوص برای کنترل جک آسانبندهای عرضه شده توسط این مجموعه، از جمع شدن احتمالی جک در حین کار جلوگیری می نماید. همچنین به منظور افزایش ایمنی، امکان استفاده از پین ایمنی نیز در نظر گرفته شده است.

کوئیک کوپلرها در سایزهای مختلف و به طور کلی در دو مدل Push و Hitch عرضه می شوند. در هر دو مدل با باز شدن جک، اتصال تجهیزات جانبی با آسانبند تامین می گردد ولی تفاوت عملکرد آنها به محل اتصال جک بر می گردد که سبب می شود در مدل Push باز شدن جک منجر به هل دادن فک متحرک به بیرون شود و در مدل Hitch باز شدن جک منجر به هل دادن فک متحرک به داخل و گیر کردن پین تجهیزات بین فک متحرک و صفحه قرار گرفته در زیر کوئیک کاپلر (آسانبند) شود.

معمولا برای بیل های تا وزن 22 تن (قطر پین 80 میلیمتر) از مدل Push و برای بیل های با وزن بالاتر از مدل Hitch استفاده می شود.

از دیگر محصولات تولید شده در مجموعه راهساز یدک می توان به انواع دکل و استیک بلند،کوتاه و استاندارد بیل مکانیکی اشاره نمود.

راهساز یدک با فراهم اوردن نیروی کار ماهر،ماشین آلات پیشرفته و محیط کار مناسب ،اقدام به تولید انواع دکل(بوم) و استیک بیل مکانیکی و بیل بکهو در ابعاد و مدل های مختلف متناسب با برندهای مختلف ماشین الات شامل کوماتسو،هیوندای،کاترپیلار،دوو،دووسان ،هیدرومک،لیوگانگ و … و همچنین متناسب با شرایط کارکردی مختلف از طراحی و ساخت دکل و استیک های مورد نیاز در معادن مختلف تا دکل و استیک های مورد نیاز در پروژه های راهسازی و ساختمانی نموده است که این امر موجب پوشش نیازهای گسترده  ی صنایع مختلف شده است

نیروهای فعال در فرایند تولید دکل و استیک و دیگر محصولات نیروهای با تجربه ای هستند که تجربه ی ایشان در کنار استفاده از مواد اولیه  ی با کیفیت مثل ورق های ضد سایش و ماشین الات به روز موجود در خط تولید همگی دست به دست هم داده اند تا محصولاتی باکیفیت در کمترین زمان ممکن و با حداقل قیمت در اختیار مشتریان محترم قرار گیرد

دکل و استیک های تولید شده دارای انواع و اشکال مختلفی میباشند که به طور کلی از دکل و استیک های با سایز استاندارد، دکل و استیک های بلند و کوتاه متناسب با شرایط کارکردی مختلف میتوان به عنوان چند نمونه از انها یاد کرد

همچنین راهساز یدک در طراحی و تولید انواع دکل و استیک سایر دستگاه ها از جمله بیل بکهو نیز فعال میباشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − یک =