ناخن بیل مکانیکی, ناخن گریدر, ناخن لودر

ناخن های فولادی بیل مکانیکی و لودر برند FOGA – راهساز یدک

ناخن بیل مکانیکی

فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده انواع ناخن های فولادی برند FOGA  مناسب برای بیل مکانیکی ، لودر ، بلدوزر ، بیل بکهو ، بابکت و سایر ماشین آلات راهسازی و معدنی

ناخن فوگا راهساز یدک

ناخن های فولادی برند FOGA

ناخن های فولادی برند FOGA فوگا

بیل های مکانیکی برای اینکه بتوانند زمین را بخوبی حفر کنند علاوه بر قدرت موتور از دیگر قطعات نیز حتی اگر ابعاد کوچکی نیز داشته باشند کمک میگیرند که یکی از این اجزای پر کاربرد در بیل های مکانیکی و سایر ماشین آلات راهسازی و معدنی  ناخن میباشد. ناخن های فولادی برند فوگا  FOGA از جمله ناخن هایی است که برای بیل های مکانیکی،لودر،بلدوزر و سایر ماشین آلات راهسازی و معدنی  مورد استفاده قرار میگیرد و افرادی که با بیل های مکانیکی سر و کار دارند به خوبی با این ناخن آشنایی دارند. ناخن FOGA از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از دلایل اصلی محبوبیت آنها نیز همین کیفیت بالا میباشد. ناخن ها به دلیل اینکه همواره در معرض فشار قرار دارند به مرور فرسوده و خورده میشوند که به همین دلیل پس از مدتی عملکرد خوب خود را از دست داده و باید با ناخن های نو جایگزین شوند. ناخن FOGA میتواند برای افرادی که به دنبال کیفیت و همچنین عمر و دوام طولانی ناخن ها هستند از ایده آل ترین گزینه ها محسوب میشود زیرا مدت زمان فرسایش آن بسیار طولانی میباشد. و همچنین در دو نوع ناخن های معمولی و ویژه تولید شده است.دفورمگی ناخن ها پس از فرسایش از دیگر مشکلاتی است که برای آنها بوجود می آید. ناخن های FOGA با توجه به آلیاژهای با کیفیتی که در ساخت آنها به کار رفته است از چنین مشکلی برخوردار نیستند و با وجود فشار وارد شده به آنها با دفورمگی مواجه نخواهند شد.همچنین همه ی ناخن های فولادی برند FOGA دارای گارانتی شکست می باشند.

ناخن فولادی  بیل مکانیکی،لودر،بلدوزر،بیل بکهو،بابکت یکی از پر مصرف ترین قطعات ماشین آلات راهسازی و معدنی  هستند که می توان بارعایت چند نکته  ساده و در عین حال مهم که  عمر این ناخن ها راافزایش داد .

ناخن و کلنگی یکی از اجزای اصلی و فرسایشی  بیل مکانیکی است. در مراحل حفاری ، اجسام کارکننده با ناخن بیل عمدتا سنگ معدن ، سنگ یا خاک و یا هر سطح دیگری نیز می تواند باشد.

ناخن بیل نه تنها از فرسایش لغزشی آسیب میبینند بلکه بار ضربه ای را نیز متحمل می شوند عمر مفید ناخن بیل مکانیکی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

Teeth (ناخن): ناخنها در کارایی باکت نقش بسزایی و انتخاب صحیح آن در بهینه سازی مصرف سوخت، کم کردن فشار وارده  به سازه بیل و سیستم هیدرولیک و افزایش طول عمر باکت موثر است .

نواع ناخن براساس محیط کاری(مزایا و معایب)

از نظر مدل و نحوه جفت شدن ناخن با آداپتور(کلنگی)شرکتهای مختلف دارای سیستم های متفاوتی از پین، واشر و خارهای گوناگون هستند که این مقوله مد نظر این مقاله نیست ، بلکه به بررسی شکل ظاهری ناخن ها و محیط استفاده از آنها پرداخته خواهد شد.

ناخن TIGER

tiger

این ناخن دارای نوک تیز بوده بنابراین دارای قدرت نفوذ بسیار عالی در یخ، سنگ و محیط های سخت یکپارچه است. در طول مدت استفاده این ناخن نوک تیز خود را حفظ میکند اما به علت نوک تیز بودن (مواد در معرض سایش کمتر) طول عمر آن پایین است.

ناخن TWIN TIGER

twin tiger

این ناخن دارای دو زبانه نوک تیز بوده که مثل ناخن TIGER دارای نفوذ عالی همراه با طول عمر بیشتر نسبت به آن است.با توجه به دوزبانه بودن قدرت اهرم پایین تری خواهد داشت نتیجتا احتیاج به نیروی شکست بیشتر و کارکرد بیشتر بیل مکانیکی است .

ناخن PENETRATOR

penetrator

این ناخن دارای نفوذ خوبی است و باتوجه به شکل ظاهری و ضخیم  بودن قسمت نوک دارای طول عمر متوسط به بالاست.از نظر کارایی این ناخن مناسب سنگهای رسی و شیلی که در حد پایین فشرده و سخت هستند، کارایی دارد.

ناخن SYL

SYL

نفوذ و حفاری خوب در انواع محیط های متوسط و سخت از خصوصیات این ناخن است. لبه های برآمده عمودی در دو طرف باعث نقطه نفوذ تیز وطول عمر متوسط این ناخن می شود.

ناخن ROCK CHISEL (اسکنه سنگ RC)

rock chisel

بهترین گزینه در سنگ و زمین های سخت، همچنین به خاطر قدرت اهرم خوب در این ناخن باعث فشار کمتر به ماشین و بازدهی بالاتر باکت در طول عمر آن می شود.

ناخن  (RE)ROCK ABRASION

rock abrasion

از نظر کاربرد مثل ناخن RC است اما به خاطر بکاربردن متریال ضد سایش بیشتر در زیر سطح آن بهترین گزینه در محیط های با سایش بالاست.

ناخن STANDARD LONG (استاندارد بلند)

standard long

جهت عملیاتهای معمولی چند گانه (در محیط های مختلف) بهترین گزینه است و از نظر فراوانی و در دسترس بودن در تمام مدل های شرکتهای مختلف در دسترس است

ناخن FLARE

flare

این ناخن به خاطر سطح صاف دارای کاربرد در گل ولای و زمین نرم است وبهترین گزینه در لایروبی و تمیز کاری است.

ناخن HEAVY DUTY LONG

heavy duty_long

از نظر شکل ظاهری بسیارشبیه به ناخن استاندارد بلند است، ولی به خاطر داشتن گوشته بیشتر، دارای بالاترین مدت دوام نسبت به بقیه ناخن ها است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 3 =