باکت

باکت بیل مکانیکی هیوندای – راهساز یدک

باکت خاکی بیل راهساز یدک

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع باکت سنگی – خاکی – معدنی – شیب زن و لایروبی متناسب با بیل مکانیکی هیوندای

باکت سرندی

باکت بیل مکانیکی هیوندای:

باکت محفظه ویژه ای است که به یک ماشین جهت حمل مواد مختلف متصل می شود.این نام ممکن است از نام باکت های مورد استفاده در آسیاب های آبی گرفته شده باشد.

باکت ها هم مانند بیل و تیغه های دستی و سایر محفظه ها  دارای حجم داخلی هستند که براساس استاندارد های تعریف شده اندازه گیری می شوند.

باکت ها  قابلیت  نصب بر روی سر استیک بیل مکانیکی و لودر  را دارا هستند. باکت ها توسط اپراتور بیل مکانیکی هیوندای و لودر و یا با استفاده از کنترل های داخل کابین کنترل می شوند.

انواع مختلف باکت  بیل مکانیکی وجود دارد که متناسب با مکانی که حفاری و یه عملیات خاکبرداری  باید انجام شود مورد استفاده قرار می گیرند .

انواع باکت بیل های مکانیکی هیوندای ، کوماتسو و سایر بیل های مکانیکی

باکت ذوزنقه – این گزینه برای حفر سنگرهای شکل V برای نصب کابل ها و لوله هایی که باید در اعماق کم عمق نصب شوند و همچنین برای خطوط عمق کم و یا متوسط انتقال آب ایده آل است.

باکت وی شکل بیل مکانیکی

باکت ریدل – این باکت ها  از ورق های فلزی سنگین با شکافهایی ساخته شده اند که باعث می شوند ذرات کوچکتر از بین بروند. ایده آل برای جدا کردن خاک درشت از ذرات ریز و یا به عبارت دیگر سرند کردن خاک استفاده می شود.

باکت ریدل بیل مکانیکی

باکت  تمیز کننده و یا لایروبی  – این باکت ها ناخن  ندارند اما ظرفیت بیشتری نسبت به سایر باکت ها دارند. که برای پاشیدن خاک و مواد نرم استفاده می شوند و برای شیب ، تراز کردن و پر کردن سطوح ناهموار از این باکت می توان  استفاده نمود.

Quarry rock bucket ( باکت سنگ معدنی):

بسته به نیاز کاربر این محصول می تواند در دو نوع باکت تقویت شده و باکت  HDV  (دارای قابلیت کار در محیط های دارای سایش بالا و استخراج مستقیم از معادن و خاک برداری خاک های سخت و سنگی ) تولید  و استفاده گردد.یکی از مهمترین عوامل در کارایی باکتها مخصوصا این نوع باکت انتخاب صحیح ناخن است  که به مقدار زیادی بر طول عمر باکت تاثیر گذار است.

Cliff bucket (باکت صخره ای):

حالت خمیده این باکت برای جا به جایی و بارگیری سنگ ها و تخته سنگ ها طراحی گردیده، ساختمان این باکت با استفاده از  ورق های آلیاژی ضد سایش در نقاط حساس و پرفشار  برای استحکام در شرایط  کاری سخت، مقاوم سازی شده است.

قطعات زیر بندی بیل 210 هیوندای

قطعات یدکی بیل R210 هیوندای

زیربندی بیل R210  هیوندای، زنجیر کامل بیل R210 هیوندای، زنجیر با کفشک بیل R210 هیوندای، زنجیر کامل با کفشک بیل هیوندای R210، زنجیر بدون کفشک بیل هیوندای R210، دنده اسپراکت بیل هیوندای R210، چرخ ایدلر بیل R210 هیوندای، رولیک بالا بیل R210 هیوندای ، رولیک پایین بیل هیوندای R210، کفشک بیل هیوندای R210، رولیک یک لب بیل هیوندای R210، رولیک دو لب بیل هیوندای R210، چهار لب بیل هیوندای R210، پیچ و مهره اسپراکت بیل هیوندای R210، زنجیر کامل چینی بیل، زنجیر ITR، زنجیر کامل قفلی خشک بیل هیوندای، زنجیر کامل قفلی روغنی بیل هیوندای، زنجیر کامل ITR، زنجیر کامل برکو، زنجیر کامل DCF کره ، زنجیر کامل CH چینی، چرخ جلوی بیل هیوندایR210 ، لینک زنجیر بیل هیوندای  R210،دکل و استیک بیل هیوندای

قطعات قابل ارائه :

لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندای R210، قطعات موتوری بیل R210 هیوندای، قطعات هیدرولیکی بیل R210 هیوندای، قطعات برقی بیل R210 هیوندای، قطعات زیربندی بیل R210 هیوندای،  فیلترآلات بیل R210 هیوندای، قطعات یدکی بیل R210 هیوندای

راهساز یدک تولید کننده و عرضه کننده انواع باکت سنگی – خاکی – معدنی – شیب زن و لایروبی متناسب با بیل مکانیکی هیوندای و سایر برندهای بیل مکانیکی مانند کوماتسو ، کاترپیلار ، هیوندای ، دوو – دوسان ، ولوو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یازده =