رینگ, لاستیک, لاستیک گریدر

رینگ لاستیک،لاستیک،والف لاستیک لودر،گریدر،بیل بکهو،لیفتراک

رینگ لیفتراک راهساز یدک

راهساز یدک عرضه کننده انواع رینگ لاستیک ، لاستیک ،والف لاستیک لودر،گریدر،بیل بکهو،لیفتراک و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی

لاستیک لیفتراک راهساز یدک

رینگ چیست؟

طوقه یا رینگ ، در واقع دایره  ‌ای است فلزی که هسته مرکزی یک لاستیک در یک ماشین یا خودرو می باشد. به عبارت دیگر ، یک تایر، بر روی یا دور یک رینگ یا طوقه منبسط می ‌شود و جای می گیرد. رینگ ها بسته به نوع  وسیله و یا ماشین آلات مورد استفاده ، دارای انواع زیادی هستند. انواع رینگ ها به صورت فانتزی و برای زیبایی خودرو ، عرضه شده‌ اند.

 

نقش رینگ

رينگ به دلیل تاثير به سزايی که بر ابعاد و عملکرد تاير دارد و اين تاثير مستقيما بر ديناميک دستگاه قابل لمس است ، از اهميت زیادی برخوردار است.  برای انتخاب رينگ ، عوامل زيادی باید مد نظر باشد ، اما آنچه که در مرحله اول خود را نمايان می کند ، بحث زيبايی،استحکام  و نمای خارجی رينگ است.

مزایای استفاده از رینگ مناسب در مینی لودر های بابکت

  • افزايش سرعت عکس العمل فرمان
  • بهبود میزان کنترل اپراتور بر  دستگاه
  • افزايش قابليت فرمان پذيری و حرکات سریع لاستیک در جهات مختلف
  • بهبود ظاهر دستگاه

 

رینگ مینی لودر بابکت

راهساز یدک عرضه کننده  بهترین و باکیفیت ترین رینگ های تولید داخل و رینگ های وارداتی اصل و اورجینال متناسب با انواع مینی لودر،بیل بکهو،لودر و گریدر و بابکت در دو سایز ۱۶٫۵-۱۰ و ۱۶٫۵-۱۲ متناسب با تایرهای مختلف بابکت به مشتریان در سراسر کشور عرضه می کند.

لاستیک گریدر

لاستیک بیل بکهو

لاستیک لیفتراک
لاستیک لودر
لاستیک بابکت
لاستیک تو پر لیفتراک
هنگام انتخاب لاستیک مناسب برای لیفتراک ، متداول ترین گزینه ها تایرهای لیفتراک پنوماتیک یا لاستیک های بادی است. این دو نوع لاستیک تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر دارند که باید متناسب با محیط کارکردی دستگاه باشد
انتخاب لاستیک مناسب ، بر عملکرد و ایمنی * دستگاه شما تأثیر بسزایی می گذارد.
لاستیک لیفتراک پنوماتیک
لاستیک ptirePneumatic شبیه لاستیک اتومبیل یا کامیون است (به صورت بادی)و عملکرد بالا و انعطاف پذیری بالایی دارد. لاستیک های پنوماتیک قدرت محکم در سطوح ناهموار و غیر یکنواخت و زمین های سخت را دارند و در پروژه های ساختمانی ،  و انبارهای داخلی / فضای باز پر طرفدار هستند. لاستیک های پنوماتیک دو نوع هستند: پنوماتیک جامد که از لاستیک جامد ساخته شده و  خاصیت ضد سوراخ شدن بیشتری دارد و Air Pneumatics که مملو از هوا است.
لاستیک لیفتراک کوسن
لاستیک های CtireCushion از لاستیک جامد صاف ساخته شده اند و در اطراف یک باند فلزی نصب می شوند. ساخت آنها ارزان تر و نگهداری آنها آسان تر است ، اما لاستیک های بالشتک همانند تایرهای پنوماتیک ، خصوصاً در فضای باز ، کشش ندارند. لاستیک های بالشتک برای کاربردهای سطح صاف ، در درجه اول در داخل منزل یا اسکله های بارگیری ، بهترین هستند. آنها همچنین به دلیل اینکه شعاع چرخش کمتری را تسهیل می کنند ، به کار در فضاهای کوچکتر نیز کمک می کنند.
تصمیم گیری
قبل از خرید لیفتراک اولیه ، تصمیم بگیرید که آیا لیفتراک تایر پنوماتیک یا کوسن برای شما مقرون به صرفه است. با تعیین چگونگی نحوه ی استفاده از لیفتراک شروع کنید. ظرفیت و عملکردهای چند منظوره خود را در مد نظر قرار دهید. سپس ، محدودیت ها و کاربردهای محیط کار  را در نظر بگیرید. آیا از داخل یا خارج یا هر دو استفاده خواهد شد؟ آیا در زمینهای صاف یا ناهموار  و یا سطوح نا مناسب استفاده خواهد شد؟
فروشگاه راهساز یدک عرضه کننده انواع رینگ لاستیک ، لاستیک ،والف لاستیک لودر،گریدر،بیل بکهو،لیفتراک و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی با برند های متفاوت و انواع لاستیک های معدنی و غیر معدنی با ضمانت نامه های معتبر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =