بیل مکانیکی, پین ناخن, لودر, ماشین آلات جنگلی, ماشین آلات راهسازی, ناخن بیل مکانیکی, ولوو

ناخن لودر ولوو برند PSCO – راهساز یدک

PSCO راهساز یدک

عرضه ی  انواع  ناخن  لودر های ولوو ، کاترپیلار  و  کوماتسو  برند PSCO  در مجموعه راهساز یدک

PSCO

انواع لودر و کاربرد آن

لودر ماشینی دارای چرخ لاستیکی یا فلزی یا شنی دار زنجیری است که تجهیزاتی جلوی آن سوار شده و برای عملیات بارگیری با استفاده از باکت (جام/زنبه) استفاده می شود.

این ماشین در حین حرکت به جلو، زمین را کنده و عملیات خاکبرداری و خاکریزی انجام می دهد.و عمدتا در پروژه های راهسازی و معدنی از آن استفاده بسیاری می شود

انواع لودر از نظر انواع چرخ

لودر چرخ لاستیکی (wheel loader)

لودر چرخ زنجیری (زنجیر لاستیکی یا زنجیر آهنی) ((rubber-steel)tracked/crawler loader)

لودر چرخ آهنی (steel wheel loader)

لودر ترکیبی (زنجیری – لاستیکی)

توانایی های لودرها

به طور استاندارد لودرها قادرند کارهای مختلفی را که در ۶ دسته زیر خلاصه می شود، انجام دهند :

بارگیری ماشین آلات حمل مواد خاکی: بالودر می توان مواد خاکی نظیر شن، خاک معمولی، سنگ شکسته، پسماند کارخانجات و یا هر شی دیگر

و واحدهای صنعتی و حتی برف را داخل کامیون و سایر وسایل باربر ریخته و آنها را پرکرد.

 

 

بلند کردن بار و انتقال آن:در کارهای ساختمانی بالودر می توان انواع مصالح از قبیل آجر، بلوک ، بتن ، سنگ وغیره را در محوطه کارگاه حمل و جابجا نمود .

 

 

حفاری : این ماشین در کارهای خاکبرداری ساختمانها به خصوص گودبرداری خاکهای سست تا متوسط بسیار سودمند تشخیص داده شده است، البته بهتر است برای حفاری از ماشین آلات مخصوص استفاده شود

زیرا کندن و جابجاکردن خاک و انباشته و بارگیری کردن آن با لودر سریعتر از سایرماشین آلات صورت می گیرد.

 

 

تمیز کردن و تسطیح قشر سطحی زمین کارگاه: در زمین هایی که جنس آن زیاد سخت نبوده و تا حدودی نرم می باشد، از لودربرای تسطیح و تمیز کردن محل کار استفاده می کنند. برای تسطیح ناهمواری ها باید جام لودرکمی به طرف زمین شیب پیدا کند.

ملحقات attachment

مجموعه اجزائی که برای کاربری خاص بر روی ماشین اصلی یا تجهیزات نصب می شود .

به لودرمی توان انواع ملحقات را نصب کرد و کاربردهای دیگری ازآن گرفت نظیر برف روب، کانال کن ، لوله بر ، لوله گذار ، جرثقیل ، لیفت تراک ، چکش هیدرولیک ، بتن ساز ،سرند سنگ و …

مجموعه راهساز یدک از مجموعه های  معتبر در زمینه فروش قطعات لودر و ماشین آلات سنگین میباشد که لوازم یدکی زیادی از جمله باکت بیل و لودر و همچنین ناخن  لودر با برند PSCO را آن هم با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش میرساند. با خرید از مجموعه راهساز یدک با اطمینان خاطر کامل میتوانید خرید خود را انجام دهید و قطعاتی را خریداری خواهید کرد که کاملا مطابق با کالای سفارش داده شده هستند.

لودرها در حفر و جابجایی خاک نقش بسیار مهمی دارند و از آنها در بخش های مختلف راهسازی ،معدنی و ساختمانی استفاده زیادی میشود که این کاربرد بالای لودرها برخی قطعات آنها را با فرسایش زود هنگام مواجه میکند. یکی از قطعاتی که در لودر ها فرسوده و یا خورده میشود ناخن لودر میباشد که باید پس از مدتی تعویض شود. ناخن لودر به دلیل فشار زیادی که در حفر و جابجایی خاک متحمل میشود در معرض فرسایش قرار گرفته و باید تعویض شود که البته اگر در خرید انواع ناخن لودر دقت به خرج داده و نوع با کیفیت آنرا خریداری کنید در نتیجه دیرتر نیاز به تعویض آن پیدا خواهید کرد. قیمت انواع ناخن لودر PSCO اورجینال و با کیفیت هر مقدار بالا نیز که باشد نباید به آن توجهی داشته باشید و آنرا خریداری نمایید زیرا ناخن های اورجینال و اصلی ارزش خرید بسیار بالایی دارند. البته قیمت انواع ناخن لودر در صورتیکه که فروشگاه معتبری را انتخاب کرده باشید کاملا مناسب خواهد بود.

فروش ناخن لودر به سراسر کشور

مجموعه راهساز یدک بر خلاف برخی فروشگاه ها که تنها روش های حضوری را برای فروش ناخن لودر انتخاب کرده اند  به روش های غیر حضوری نیز انواع ناخن را بفروش میرساند و میتوانید با توجه به عدم دسترسی به فروشگاه های لوازم یدکی و یا صرفه جویی در زمان نسبت به خرید ناخن  بصورت کاملا غیر حضوری اقدام نمایید و در هزینه ها و همچنین زمان صرفه جویی زیادی به عمل آورید. هم اکنون به راحتی میتوانید ناخن لودر مورد نیاز خود را از مجموعه راهساز یدک و از سراسر کشور بصورت تلفنی از مجموعه راهساز یدک انجام دهید.

ناخن بیل مکانیکی برند PSCO

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =